Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem po wymianie silnika (w startym pukała

Panewka)na nowy zregenerowany, na nominalnych częściach takich jak :

Wał korbowy

Panewki główne i korbowodowe

Kompletny rozrząd

Pompa olejowa

Chlodniczka oleju

Pierścienie itp.

Przy motorze zostały wyczyszczone wszystkie podzespoły, czyszczony kolektor ssący pompa wysokiego ciśnienia itd.

Pytanie mam odnośnie turbin , czy jest konieczność wymiany jeżeli chodzi wszystko jak należy?

Opublikowano

Mógłbyś napisać jeszcze jaki przebieg, jakie interwały olejowe, kiedy to się stało. Dużo ludzi pyta.


U mnie na razie wszystko funkcjonuje ale zastanawiam się czy profilaktycznie nie wymienić :P.


Co do turbin, na filmikach z warsztatów przy okazji takich wymian, zawsze turbo leci do sprawdzenia i tam specjalisty oceniają. Zazwyczaj regenerują.

Opublikowano
Interwały olejowe na pewno zabiły ten silnik, warsztat uznał ze interwały olejowe byly stosowane co 30 tys km, bądź licznik był również kręcony. Na blacie 265tys . Pytam poniewaz po remoncie zrobiłem tysiąc km i wszystko chodzi jak należy, lecz mam do pokonania trasę 2 razy po 600 km na dniach i nie wiem czy przy zacieraniu sie silnika, turbiny mogły dostać po kosci, sugerując sie wlasnie filmikami z YouTube.
Opublikowano
Witam. Jestem po wymianie silnika (w startym pukała

Panewka)na nowy zregenerowany, na nominalnych częściach takich jak :

Wał korbowy

Panewki główne i korbowodowe

Kompletny rozrząd

Pompa olejowa

Chlodniczka oleju

Pierścienie itp.

Przy motorze zostały wyczyszczone wszystkie podzespoły, czyszczony kolektor ssący pompa wysokiego ciśnienia itd.

Pytanie mam odnośnie turbin , czy jest konieczność wymiany jeżeli chodzi wszystko jak należy?

 

A tak z ciekawości, jaki koszt całej operacji ?

Opublikowano

Niestety ale mogły. Dałbym turbiny do sprawdzenia.


Rozumiem, że skoro był remont no to auto już raczej będzie jeździło u Ciebie. Gdybym był na Twoim miejscu na pewno bym sprawdził turbo.

Opublikowano
Dam do sprawdzenia na pewno ale najpierw mam do pokonania dwie trasy, miewam pewne obawy co do tych turbin, ale mam nadzieje ze przelecą te 1000km. Z tego co kojarzę to nie da sie ich zregenerować na oryginalnych częściach, tylko na chińskich, nowa mała turbina kosztuje 4500 a duza 6000-7000 bodajże. Jak uważacie, jeżeli wszystko chodzi jak w zegarku, taka trasa nie powinna byc problemem i pozniej zweryfikować doladowania. Koszt takiego silnika nowego zregenerowanego na nominalnym wale pompA oleju rozrząd itd. to 22tys brutto plus weryfikacja starego silnika, ponowne złożenie, włożenie nowego pieca , czyszczenie podzespołów oraz odświeżanie 8 tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.