Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, cześć wszystkim, chciałbym się porodzić doświadczonych użytkowników, będę wdzięczny za każdą pomoc. Otóż, od kilku dni jestem posiadaczem BMW E87, 116i, 2009r. No i zauważyłem kilka błędów, mniej lub bardziej niepokojących. Być może ktoś z tym się już spotkał i podzieli się swoją wiedzą. Również bym prosił na wstępie o jakieś porady od czego zacząć,co wymienić po kupnie tego samochodu obowiązkowo. A o to problemy, które zauważyłem:

1. Klapa bagażnika otwiera się gdy tylko nacisnę przycisk, aby otworzyć samochód. Muszę wówczas podejść i zamknąć bagażnik. Kiedy chce otworzyć bagażnik ponownie to nie działa mi z tego znaczka BMW na klapie, muszę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki i otworzyć z przycisku co jest irytujące.


2. Podczas gazowania na 2,3,4 biegu tak jakby auto łapało muła? Odczuwam takie szarpnięcia. Nie dzieje się tak przy każdym gazowaniu tylko co jakiś czas.


3. Gdy hamuje czasami już tak do końca pedałem to jest takie uczucie jakbym hamował na lodzie zimą. Klocki do wymiany? Czy nie zrozumieliście o co mi chodzi. Przepraszam jeśli to co piszę jest chaotyczne, aczkolwiek jestem zielony w tych sprawach.


4. Czasami przy odpalaniu auta samochód długo „kreci”, ale w końcu zaskakuje. Ale miałem sytuacje kiedy to kręcił kręcił, niby odpalił, ale dziwnie się zachowywał, głośno chodził, wtedy wyłączyłem z przycisku i odpaliłem ponownie i wtedy już ok.


I to chyba tyle, albo i aż z tego co zauważyłem na ten moment. Proszę o porady, wskazówki, co powinienem zrobić, co może być przyczyną tych wszystkich problemów.



Auto ma najechane 178 tys, olej zmieniany kilka tys temu, mam kartkę, dopisze dokładnie jutro kiedy.

Opublikowano

Ad.1 Pęknięty element klameczki bagażnika i została w pozycji otwartej i jak otwierasz auto pilotem to i klapa się otwiera, więc albo założysz nową/używaną klamkę lub odłączysz przewód od styku klameczki.


Ad.2 Ciężko powiedzieć, sprawdzałeś filtr powietrza, świece ? Na dzień dobry najlepiej wymienić, możliwe też, że się cewki kończą.


Ad.3 Na lodzie tzn ? Koła się blokują czy jak? To czy klocki do wymiany to najlepiej zobaczyć naocznie, jak się będą kończyć to jeśli jest sprawny czujnik to pokaże komunikat na desce.


Ad.4 Nie wiem, może ma to związek z pkt 2, a może filtr paliwa zapchany i słabo dochodzi paliwo.

Tak czy siak to pasowałoby zrobić taki mały serwis Filtry powietrza, paliwa, oleju, olej w silniku, skrzyni, wspomaganiu, świece, płyn hamulcowy, chłodniczy zrobisz na początku a potem z głowy i oby się nic poważnego nie działo.

To ile zapłaciłeś za to swoje cudo? Poka jakie foto :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.