Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tutaj nowy. Chciałem się doradzić co można byłoby zrobić z układem wydechowym w BMW E39 530d ? Chcę żeby auto miało troche inny dzwięk, bo brzmi jak zwykły diesel. Myślałem żeby wywalić wszystkie katy i zrobić końcowy wydech z m5 bo zakupiłem właśnie taki zderzak na tył m pakiet . Aha i czy ktos z was montował kiedyś w 530d filtr stożkowy ? i czy ma to sens ?
Opublikowano
No fajny ma dzwięk na tym filmiku, sam też właśnie się zastanawiam nad taką przeróbką też mam 530d i denerwuje mnie ten klekot silnika. Na początku zastosowalem CERAMIZER do silnika pomogło troszkę, silnik zaczął chodzić ciszej i już tak nie klekocze . Spadło mi też delikatnie średnie spalanie. Zastanawiam się też nad tym stożkiem bo wiem że w motocyklach takie stożki zmieniały znacznie dzwięk silnika ale nie wiem jak to bedzie wyglądać w dieslu. No ale przeróbka układu wydechowego to jest już cieższa sprawa. Nie wiem czy auto będzie pracować dobrze po wycięciu wszystkich katów ? Probówał ktoś z was tego ? Chodzi mi czy auto mocy nie straci kosztem dzwięku ?
Opublikowano
W swoim 530d mam wybebeszone katalizatory (to akurat dzieło poprzedniego właściciela) i wywalony tłumik końcowy zastąpiony zwykłą rurą. Dźwięk jest mega, fajny basowy a jednocześnie niemęczący. Kolega ma 525 TDS i u niego wydech od turbo do tylnego zderzaka składa się jedynie z rury 3' i brzmi to przezajebiaszczo, ale moim zdaniem troszkę za głośno jak na daily

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.