Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Niedawno zostałem posiadaczem niesprawnego E46 318i 2004r (Silnik nie zapalał) wymieniłem pompę paliwa , filtr paliwa który był winowajcą "buczenia" w kabinie, czujniki wałków rozrządu na "hella" , oringi zaworów vanosa na oryginał. Autko po wszystkich zabiegach nie sprawiało najmniejszych problemów( około 6 tyś km), niestety od kilku dni jest problem tylko i wyłącznie przy zapalaniu.

Na zimno auto zapali poszarpie i zgaśnie , problem znika gdy dodamy odrobine gazu i podtrzymamy przez 3-5 sekund problem znika i szystko jest ok .

Na ciepło zapali zmuli go na obrotach poszarpując 2-5 sekund i wraca wszystko do normy ( chyba że podtrzymamy mu obroty na kilka sekund) . Na desce nic się nie świeci , podczas szarpania mam wrażenie że kontrolka EML sie zaświeci na około 3 sekundy. Komputer błędów nie pokazuje . Czujniki wałków na chwilę podmienione z innej E46, rura dolotowa cała, przepływka czysta i raczej sprawna ( wartości na laptopie podczas pracy się zmieniały ) . Nic nie pomogło

Panowie gdzie teras szukać problemu ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inpa i błędy z dme i dsc.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie rozrząd, do weryfikacji, przy okazji warto zrobić uszczelniacze zaworowe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziwna sprawa bo dostałem od poprzedniego właściciela faktury na naprawy i wychodzi na to że głowica była robiona jakieś 10tyś km temu ( regeneracja głowicy, świece, uszczelniacze, uszczelka i górna prowadnica rozrządu) myślę że jeśli rozrząd byłby "wyciągnięty" to by go wymienili. Obecnie nie słychać żadnych objawów wyciągniętego łańcuszka.


Jedyne co nowego to stwierdzam że wielkość problemu uzależniona jest od temperatury, dziś gdy było +10⁰C problem trwa około 2 sekundy i wystarczy minimalnie dodać gazu, wczoraj + 30⁰C około 6 sekund dość mocno trzeba wcisnąć pedał.

Poza tym stwierdzam brak problemów z silnikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.