Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Jak w temacie, problem polega na tym, że przy dojeździe np do świateł, w ostatniej fazie hamowania gdzie auto już się zatrzymuje pojawia się takie jakby kopnięcie. W pierwszej fazie została wymieniona tzw mechatronika (blok hydrauliczny) po czym kopnięcie stało się dużo słabsze ale nie znikło. Zaprowadziłem auto znowu do fachowców, po rozebraniu skrzyni wymienili (zregenerowali) konwerter o ile dobrze się orientuję tzw sprzęgło hydrokinetyczne oraz tarcze sprzęgłowe. Po odebraniu auta i przejechaniu jakis 30 km problem powrócił. Proszę o Wasze pomoc, może ktoś się borykał z czymś takim. W naprawy wsadzone 7.5k a efektu niema. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
opony do sprawdzenia, może x-drive się kończy
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
opony do sprawdzenia, może x-drive się kończy

Efekt był na starych oponach i po założeniu nowych efekt jest nadal więc opony odpadają. Co do xdrive to jak to można sprawdzić?

Opublikowano

Z tego co czytałem na forach polskich i zagranicznych jest to przypadłość tych skrzyń w e53.

Ludzie kombinują, regenerują mechatroniki, cuda - jednym kopnięcie znika innym nie… Nie znalazłem jednoznacznej diagnozy w czym problem aczkolwiek nie wgłębiałem się w temat bo póki co problem mnie nie dotyczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak miałem kiepskiego x-drive (dziadowałem na oponach) to potem też były szarpnięcia. Zmieniłem x-drive, założyłem opony z poprawnym obwodem i jest spokój. 524tyś jak na razie i skrzynia tylko ze zrobionym konwerterem (przy 420) i mechatroniką (przy 360)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak miałem kiepskiego x-drive (dziadowałem na oponach) to potem też były szarpnięcia. Zmieniłem x-drive, założyłem opony z poprawnym obwodem i jest spokój. 524tyś jak na razie i skrzynia tylko ze zrobionym konwerterem (przy 420) i mechatroniką (przy 360)

Ja kupiłem nowe opony 18tki hankook kinergy 4s https://www.hankooktire.com/pl/passenger-cars/hankook-kinergy-4s-h740.html czy te mają poprawny obwód? Jaka cena takiej wymiany tego xdrive? Ja trochę laik w tym temacie stąd te pytania

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz wszystkie takie same felgi i opony to ok. Chodzi po prostu o obwód koła, żeby był jak najbardziej zbliżony we wszystkich kołach
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak masz wszystkie takie same felgi i opony to ok. Chodzi po prostu o obwód koła, żeby był jak najbardziej zbliżony we wszystkich kołach

Tak to wszystko jest takie samo i felgi i opony. Jakie miałeś koszty związane z tym xdrivem, kupowałeś używkę czy regenerowany? W ogóle to jakby była taka opcja to chciałbym kilka zdań telefonicznie z Tobą zamienić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.