Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oryginał BMW.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Nie kombinować - skutki użycia koła za 300pln - oberwało się chyba przy pierwszym gaszeniu.


http://www.pomniejszacz.pl/files/img-20190712-195317.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podpowiedzcie, czy wymieniamy kolo pasowe to glowne, na osi wychodzacej z silnika:


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN52-EUR-09-2008-E90N-BMW-325d&diagId=11_2317


Czy male kola na napinaczu i 'deflection pulley' obok alternatora:


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN52-EUR-09-2008-E90N-BMW-325d&diagId=11_3662


(schemat z 325d, ale to ten sam silnik M57)


Profilaktycznie, bo nie slychac zadnych dziwnych dzwiekow, przebieg (prawdziwy) 210,000km.

[2008 325d LCI E90]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To pierwsze to koło pasowe, zrywa się z wiekiem i jest główną przyczyną problemów - przestaje ładować, działać wspomaganie i pompa wody, nie wspominając o klimie ;-)

Rolki też można wymienić jak łożyska już szumią.

Opublikowano

W pokazanym tutaj M47N z E46 zamontowałem najtańsze rolki INA po kilkanaście złotych.


Do jednej stałej musiałem dotoczyć tuleję.


Oczywiście w BMW występują całe napinacze, ale nie chciało mi się ich wymieniać.


Pewnie w zależności od wariacji tego silnika M57 rolek może być mniej - pasek flex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.