Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od pewnego czasu coś rozładowuje akumulator. Był wymieniony na nowy AGM 105ah zakodowany i dalej to samo. Wystarczy ze po nocy uruchamiam rano auto i pokazuje sie kominikat o nadmiernym rozladowania aku.


Błędy jakie mi pokazują po zeskanowaniu Bimmerlinkiem:


00 Junction box electronics

1 error

8020E8: Terminal 30F reset / shutdown


06 Allround-view camera

2 errors

800BDF: SV_L camera not taught

800BDA: SV_L camera not connected


10 Central gateway module

1 error

801C15: Failed to fall asleep at 30B


12 Motor electronics

1 error

288B00: Power management, quiescent current monitoring (Layer_AEPRUHVERL): Quiescent

current violation


56 Roof function centre

1 error

801A4A: Deactivation of IRS and inclination sensor via customer function


6D Seat module, driver, rear

1 error

8029B3: Control seat climate cushion: At least one fan in alarm state

Opublikowano

1 nowy znaczy nowy?

2 nowy również może się posypać

3 zakodowany ale czy na 100 % prawidłowo ?

4 inny tester a nie aplikacja

5 błędy sieje prawdopodobnie z powodu akumulatora

6 trzeba podpiąć miernik i po 30-45 min zobaczyć czy się usypia ew. szukać źródła poboru.

Podepnij pod ista a będziesz wiedział więcej

Opublikowano
ja bym się przyjrzał temu : "10 Central gateway module" - jak masz komfortowy dostęp to sprawdź czy wszystkie klamki działają prawidłowo. Często uszkodzona klamka zżera prąd i po nocy jest komunikat o nadmiernym poborze prądu.
Opublikowano
1 nowy znaczy nowy?

2 nowy również może się posypać

3 zakodowany ale czy na 100 % prawidłowo ?

4 inny tester a nie aplikacja

5 błędy sieje prawdopodobnie z powodu akumulatora

6 trzeba podpiąć miernik i po 30-45 min zobaczyć czy się usypia ew. szukać źródła poboru.

Podepnij pod ista a będziesz wiedział więcej

 

1. Nowy

2. Oddalem na gwarancji do producenta, byl sprawdzony i jest sprawny.

3. Zakodowany Bimmerlink, zapisała sie zmiana


Spróbuję z tym miernikiem, jaki jest pobór po uśpieniu.


Tak mi przyszło do głowy a czy moze to jest wina drugiego mniejszego aku od tylnej osi skrętnej?

Opublikowano
ja bym się przyjrzał temu : "10 Central gateway module" - jak masz komfortowy dostęp to sprawdź czy wszystkie klamki działają prawidłowo. Często uszkodzona klamka zżera prąd i po nocy jest komunikat o nadmiernym poborze prądu.

 

Wlasnie nie mam komfortowego dostępu, a też czytałem na forum ze ktoś miał taką przyczynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.