Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nabylem e91 2009 rok, 177km, mam takie pytania:

1. Radio bmw professional czy ktos naprawia te wyswietlacze czy wymiana radia? Sam ekran na ali niecale 500zl troche drogo.

2. O co chodzi z dlugimi swiatłami, sa ksenony ale jak mrygam dlugimi to swieca mocniej mijania.

3. X drive wymiana oleju w dodatkowym dyfrze i gdzies jeszcze? Jest problem ze skrzynką rozdzielczą? kolega w x3 miał problem i za regeneracje zaplacil 3k w czestochowie

4. Auto ma dpf, bedą trasy ale głównie miasto wywalic? Ma to negatywny wplyw na pracę silnika?

5. Olej ktos zalewal castrol 5w30, wolalbym przejsc na 5w40 jest sens?

6. Sprawdzalem po vinie to wszystko sie zgadza jednak wyskakuje s494 grzanie dupy, a na panelu nie mam przycisków o co chodzi? Auto sprowadzone osobiscie wiec nikt w pl nie grzebał. Jest to do sprawdzenia czy np wymieniony panel bez przyciskow od grzania?

7. Czy przy pełnym mpaku zawieszenie jest normalne czy lekko obnizone bo wydaje mi sie ze stoi wysoko, chyba ze to przez x drive.

8. O co chodzi z przyciskiem od zjezdzania z wzniesień?

9. System start stop warto wyłączyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Ktos naprawia, poszukac na portalach.

2. Bo kupiles prelci

3. Sa problemy ale marginalne. Wymienic olej warto.

4. Zostawic.

5. 5w/30

6. Do sprawdzenia fotele

7. Xdrive nie mial "mpaka" zawieszenia

8. Naciskasz jak chcesz aby auto samo zjezdzalo

9. Wykodowac.

Opublikowano

Napiszę Ci to, z czym miałem osobiście do czynienia, albo pojawiły się takie posty (doświadczenie innych osób).


1) Na allegro takie używane radio to koszt około 200zł. Instrukcję wymiany masz na youtube. To jest chyba najłatwiejsza opcja.

3) Loteria. Niektórzy po wymianie mają problem, niektórzy wymieniają i nic sie nie dzieje. Jeśli nie masz problemów z napędem, to rzuć monetą czy wymieniać

4) Zostawić dpf. Raz na jakiś czas się wypali i nie będzie problemów. Zapchany dpf to w dużej mierze inne problemy - wtryskiwacze, turbo itd.

5) 5w30 to olej fabrycznie lany do tego samochodu. Nie widzę podstaw, żeby zmieniać

7) E90 w mpakiecie nie jest typowym zglebowanym samochodem. Wygląda bardzo "normalnie". Dopiero gwint sprawia, że samochód jest spasowany. Może ktoś zmienił sprężyny lub inny element zawieszenia i dlatego auto siedzi wyżej

8) Włącza się tryb "hamowania silnikiem". Przydatne tylko w długich, górskich trasach. Ten tryb powinno się włączyć wtedy, kiedy hamowanie pedałem może przegrzać tarcze/klocki. Chyba to działa z prędkością <= 60km/h, ale więcej jest opisane w instrukcji.

9) Warto

Opublikowano

2. Jeśli masz lampę ZKW to światła drogowe czyt. długie są na tej samej soczewce co mijania. Nazywa się to bi-xenon. Ogólnie zarąbista rzecz bo Xenon + Halogen z preLCI nie zaświeci tak dobrze jak Bi-Xenon z LCI. Różnica kolosalna zwłaszcza w nocy masz piękną linię odcięcia na drzewach. Druga "soczewka" w lampie to atrapa.

3. W X3 i X5 są inne skrzynie rozdzielcze xDrive

8. HDC system dostępny opcjonalnie tylko z napędem 4x4 uruchamia wszystkie hamulce i pomaga przy zjeżdżaniu z górki, prędkość zjeżdżania możesz regulować manetką od tempomatu, hamulcem i pedałem gazu

9. Obowiązkowo pozbyć się chwasta

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi, przyciski do grzania foteli zczailem na panelu klimy a ja szukałem nizej tych przycisków.

PreLci rozumiem przed lift lci polift, jestem pewny na 100proc ze kupilem polifta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.