Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć,


w moim bmw nie do końca sprawdził się układ servotronic przeniesiony z wersji LCI N57 (4.0d) do wersji przedliftowej M57 (3.5d). Występują wibracje na kole kierownicy i chrobotanie przy skręcie.

Mam przekładnie, pompę, przewody, moduł servotronic od silnika N57 i nadal nie działa poprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.