Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zmieniłem filtr 

3 wtryskiwacze i było pięknie, ale już nie jest 😞

Teraz mam błąd przepływomierz, a nawet dwa

Wraz z pojawieniem się błędów skrzynia biegów zaczęła dziwnie pracować, bardzo wysoko trzyma obroty jakbym cały czas na "S" JechałIMG_20230718_181936.thumb.jpg.f75435d8feeba072e25874c6c73c48fe.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dodam jeszcze że jak usunę błędy od razu się pojawiają jakby przepływomierz był odłączony, a nie jest 

Z grubsza przejrzałem wiązkę nie wydaje się być uszkodzona 

Będzie to padnięty przepływomierz czy może jakaś nieszczelność ? 

Edytowane przez Kwasek009
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardziej przepływomierz. Trzeba podejrzeć parametry w czasie rzeczywistym. Skrzynia chodzi jak chodzi ponieważ silnik pracuje w trybie awaryjnym.

  • 1 rok później...
Opublikowano
W dniu 19.07.2023 o 10:31, Kwasek009 napisał(a):

Dodam jeszcze że jak usunę błędy od razu się pojawiają jakby przepływomierz był odłączony, a nie jest 

Z grubsza przejrzałem wiązkę nie wydaje się być uszkodzona 

Będzie to padnięty przepływomierz czy może jakaś nieszczelność ? 

Witam, uporales się z autem? Wiesz co było przyczyną tego wszystkiego? 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć

Mam kolejny problem z tym silnikiem

Zostaly zmienione wtryski i auto hulalo nie bylo z nim żadnego problemu aż do teraz

Zimny silnik chodzi bardzo dobrze, a po rozgrzaniu przerywa w okolicach dwóch tysiecy obortow (nie jest to szarpanie autem tylko mocne wybracje) po przekroczeniu tych parti obrotów jest wszystko dobrze

Bledy jakie pokazuje ista to 002AAE (pompa paliwowa)

002AAF (pompa paliwowa wiarygodnosc)

Pompa wysokiego cisnienia sie skończła? 

Czemu przerywa tylko tej parti obrotów? 

Dodam jeszcze ze od czasu do czasu wydobywa sie z okolic kolektora dziwny dziwek jakby chrabotanie lub cos rzęzi i wzrososło spalanie 

 

 

 

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wysokie za bardzo skacze

 

Jakie masz pwm na lpfp?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.