Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uwierz, że nie trzyma mocy, a przez wycięcie kata narobiłeś jeszcze większych problemów..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

To ten katalizator może być przyczyną wahań się korekt na banku drugim?

Oczywiście katalizator będzie wstawiony nowy tylko na początku chcę ogarnąć czemu silnik tak dziwnie się zachowuje

Kolega dziś jeszcze sprawdzi dise, może przez te kichanie w kolektor uszkodziła się

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nierówne wyważenie cylindrów i ich korekt jak najbardziej może doprowadzić do czegoś takiego, n53 to wspaniałe silniki jak masz pojęcie o ich serwisie, ja zrobiłem już 8 lat i ponad 100k km i jestem zachwycony, szczególnie przy obecnych cenach paliw, gdzie przy sprawnym noxie i wszystkich komponentach średnia z trasy 700km wyszła u mnie w okolicy 6l ;-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Wracam do was

Po zimie wyciągnąłem BMW z garażu spoko jeździła, ale miała takie coś, że przy 2k obrotów delikatnie szarpała (nikt tego nie czuł, ale ja wiedziałem że coś nie tak xD)

Pomyślałem żeby usunąć adaptację może coś jej pomoże i tak pomogło że wgl przestała jeździć :cry2:

Mam takie błędy https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Bk_AHc7d63BOWvzWSUBrcPTX~UD22J

Dużo pogrzebałem na forum i cały czas chodzi mi chodzi po głowie ten nox

Myślicie że zakup noxema załatwiło by sprawę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak przestała jeździć.. masz też błędy od ciśnienia paliwa, masz dostęp do inpa?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
za drugi błąd to wstyd by Ci było.. wypadanie zapłonu przy niskim poziomie paliwa.. żeby taki błąd wyzwolić to już trzeba być turbo januszem i jeździć z 4 litrami w baku na ultra rezerwie..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Posiadam iste jak i inpe

Po usunięciu adaptacji przestała chodzić równo

Na zimnym jest spoko, ale po rozgrzaniu wala checka i odłącza 4cyl

Trochę po forum poszperałem i znalazłem wątek, że ktoś miał tak przy uszkodzonym noxie

Chce się upewnić czy to na 100proc jest problemem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na to pytanie nikt nie odpowie na pewno.. na pewno natomiast mimo wszystko noxa trzeba przywrócić do życia, przerabiałem lata temu temat i tak czy siak musiałem wrócić do nox i każdy prędzej czy później wróci, bo po pewnym czasie auto przestaje poprawnie pracować.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Jak wyjebałeś adaptacje i nic z nimi nie zrobiłeś to co myślałeś że będzie chodził jak zegarek, jakie świece tam w ogóle wsadziłeś, nie doprowadzaj do rezerwy paliwa

Słuchaj kolegi wyżej zwłaszcza jak masz inpa

Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano

Świece zmieniał znajomy

Jest na nich napisane tylko Bosch r6 (na tych świecach przejechała z 8kkm bez żadnych problemów)

Zatankowałem paliwa i zimna chodzi bardzo dobrze, ale po rozgrzaniu zaczyna nie równo pracować i te błędy

https://www.fotosik.pl/zdjecie/b3e6780242fe4737

Zamienialem miejscami cewki jak i świecę, ale nie przynosi to żadnych efektów

Opublikowano
Zanim cokolwiek sprawdzisz w inpa to wymień świece na NGK ZKBR7A-HTU, tylko na tych świecach n53 i n43 pracuje prawidłowo, innej opcji nie ma i nie będzie
Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano
Jak na niewłaściwe świece to cud że tylko jeden cylinder wypada, na dzień dobry termostat do wymiany i świece, nox na 99% na Emulator noxem, zapłon wywala bo na tych świecach nie jest możliwy tryb uwarstwiony
Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano

Ręce już opadają

Zamienię jeszcze wtryski miejscami ale czy wtrysk mógł paść po restarcie adaptacji

Raczej wątpię

Macie jeszcze jakieś pomysły czy zostają wtryski i nox?

Opublikowano
Ty dalej swoje, załóż NGK ZKBR7A HTU, do tego nowy termostat na start, albo chcesz pomocy albo dalej jeździj na tych Bosch i pisz że ręce opadają :)
Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano

Zapomniałem dopisać :duh:

Świece zmienione :wink:

Po zmianie właśnie była przejażdżka :mrgreen:

Termostat postaram się zmienić jutro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zamieniłem wtryski bankami

I błędy przenosiły się na przód silnika

Ja je wysylalem wcześniej do regeneracji (wiem że to był wielki błąd)

Jutro wyśle je na reklamację żeby dowiedzieć się co jest przyczyną ich uszkodzenia

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W BMW były to wtryski, ale przed ich założeniem chciałem zobaczyć czy pompa nie opilkuje

Podłączyłem wężyk pod przewód zasilający listwę i do buteleczki, a tu takie zdziwienie https://www.fotosik.pl/zdjecie/7ac1feae1982e84a

Jakby olej zmieszany z benzyną

Pompa wysokiego ciśnienia do wymiany czy wystarczy zmienić oring?

Dodam że po przepomowaniu z 0.5l leci już czyste paliwo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.