Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto moja sztuka. 440ix z pewnymi modami, które sprawiły, że za każdym razem gdy na Nią patrzę i do Niej wsiadam banan z gęby nie schodzi :D


w7Bfp0k.jpg


TjR00eq.jpg


aFpmgwG.jpg


UO1VGBW.jpg


uyKcjrr.jpg


MtysBRJ.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piękne auto ze słusznym silnikiem.

Dołożyłbym jeszcze listewki progów M performance do kompletu, bo chyba ich nie ma.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Zdjęcia już są więc poniżej znajduje się opis:


SILNIK:

DownPipe Wagner cat 200CPSI

ChargePipe VRSF

HPFP od Supry

Cat Back Mperformance Power & Sound z carbonowymi końcówkami


ZAWIESZENIE:

Felgi "20 M624 w indywidualnym malowaniu

EIBACH Pro-Kit

Dystanse 15mm Eibach na tylnej osi


ZEWNĄTRZ:

LIP Mperformance

Spoiler na klapę Mperformance

Dyfuzor Mperformance

Obudowy lusterek M

Czarny grill M

Czarne emblematy


WNĘTRZE:

Listwy i dotatki Mperformance carbon

Kierownica + łopatki M4

Shift Light

Pasy z przeszyciem M


Mapa w zależności od paliwa +/- 500KM/720Nm, odblokowany V-max i odblokowane zegary 6WB, Xdelete, xHp, drobne kodowania.


Na chwilę obecną tak to wygląda ale jest jeszcze kilka rzeczy do "ulepszenia" w niedługim czasie.

Opublikowano
Piękne auto :) Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym shift light i pokazać jak to wygląda?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Shift light u mnie wygląda tak:


mKunLwn.png


OQA3f8t.png


W tym przypadku masz dwie diody (jedna pomarańczowa, druga czerwona) i dwa potencjometry. Ustawiasz przy jakich obrotach silnika ma się zapalić pierwsza i druga dioda.

Osobiście nie jestem do końca zadowolony z tego S.L. ale potrzebowałem coś na szybko.

Opublikowano
I tak i nie. Shift light na tej kierownicy dziala tak samo jak ten na zegarach 6WB i nie jest konfigurowalny. Poza tym kreci sie z kierownica wiec lipa bo musisz za nim podążać wzrokiem, a nie o to tutaj chodzi.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zmiana stokowych Pirelli P-Zero ROF na Michelin PS4S. Poprawa w każdym aspekcie - komfort, przyczepność, głośność. Zupełnie inny samochód.


vDMNqIa.jpg

4bAeSCR.jpg

ZGoAG3f.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajna sztuka. Pomyśl że masz ten sam silnik co teraz +120KM i - 200kg jak to jezdzi na stg3 ;)

Jaką masz mape / tunera ? Miałem stg2+ z hpfp z supry to max było 480KM na shell100. Na 500 to trzeba podlać paliwem rakietowym ,wtedy cos kolo 510KM na stock turbo ale trudno tak jezdzic na codzień

Opublikowano

Nie chcę Cię martwić ale z tych wyników co podałeś mozesz odjąć spokojnie 20KM ... robiłem kiedyś 340i rwd na stg2 od tc 450KM 9,2 100-200 a potem wgrałem gotowca ale sprawdzonego na całym świecie mg flasher i urwałem pół sekundy... Robiłeś jakieś pomiary 0-100 100-200 dragim lub RL ?

Zrobili Ci 3 mapy i masz je zmienialne z kierownicy czy jeździsz na którejś z tych 3 map?

Opublikowano
Nie jestem fanem gotowcow. 0,5s mogles urwac na czyms innym, nie koniecznie na mapie. Warunki, setup i "stan" auta byly identyczne? U mnie na 20cali Pirelli ROF 0-100 to powtarzalne 3,8 (best 3,7), 0-200 8,5 (best 8,2) mierzone RL.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.