Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam e65 745i z 2002r i ma najechane 400000, od pewnego czasu uruchomila mi sie bomba zegarowa i tika jak jade. Podejrzewam panewki. teraz pytanie czy warto remontowac silnik czy kupic za 5000 taki co ma 230tys najechane. Wie ktos jaki moze byc koszt wymiany panewek, pierscieni, popychaczy i uszczelniaczy. Dziekuje za pomoc, Darek
  • 1 rok później...
Opublikowano

ha ha ha silnik co ma najechane 230 000 kosztuje z 80 000 zł - to auto dwu lenie - jak czytam to chce mi się śmiać - koleś merola CLS  uwalił silnik i zapłacił za nowy słupek 120 000 zł i dochodzi uzbrojenie i wymiana.  Jak czytam że silnik za 5000 z auta 2 letniego to nie mogę uwierzyć że takie są - mam bunię co ma przewalony licznik i pokazuje 200 000 w aucie 21 letnim - jak na mój gust to auto ma z milion ( po 150 km dziennie to daje ok 5000/mies więc rocznie to 60 000 km, a przez 20 lat to spokojnie milion) - pokazuje mi na w interfejsie 1 048 560 , te w benzynie spokojnie wytrzymują. Co wy na to?

IMG_2023.JPG

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.