Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z powolnym nagrzewaniem oraz w zasadzie wielkim problemem nie dogrzewania się silnika na trasie. Wszystko zależy od stylu jazdy, jeśli po mieście jeżdżę bardzo dynamicznie to nie problem zagrzać go do 94'C i wtedy spada i utrzymuje okolo 85-86'C. Jeśli jeżdżę normalniej po mieście to zagrzanie go do chociażby 86'C trwa bardzo długo, myślę że nawet 15km. Jednak prawdziwy problem mam na trasie, włączyłem na ostatniej trasie ukryte menu z temperaturą (opcja 7) a tam przez całą drogę od Katowic aż do Krakowa z prędkością +/- 100 (droga przez Olkusz) temperatura trzyma poziom 60'C :shock:


E90 2006 330xd M57N2 231KM

Dołożony TH580

Usunięta i zaślepiona chłodniczka spalin wraz z termostatem

Wymieniony korek wraz ze zbiorniczkiem płynu chłodniczego

Wymieniony termostat główny (poprzedni termostat widać było, że był już wymieniany wcześniej)

Płyn chłodniczy nowy


Żadna z tych rzeczy nie przyniosła pozytywnego skutku. Gdzie mogę szukać aby znaleźć problem? Chłodnica byłaby uszkodzona? Ale w jaki sposób?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki wsadziłeś termostat? Ja niestety ze wszystkimi nieoryginalnymi maiałem problem w ktotkim czasie. Jedyny pewny, według mnie jest oryginał z pewnego sklepu i innego nie wsadzam, żeby potem się nie zastanawiać, jak ty teraz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Th580 to obojetnie jaki. Nie slyszalem żeby padał. Behr rozumiem że z allegro. Jak pisałem moje allegrowe kupowanie termostatow zawsze kończylo się ponowną wymiana w ciągu miesiąca na nowy oryginał i wtedy był spokój. Może po prostu mam pecha, ale zacząłbym od wymiany ponownie głównego na oryginał z pewnego źródła.
Opublikowano
Główny kupiłem w intercarsie gdyż potrzebowałem na już w sobotę. Ze zniżkami nie wyszedł bardzo drogi.
Opublikowano

A jak kastrowałeś EGR, to zaślepiłeś wężyki czy może połączyłeś?


Wygląda to jak przepuszczający termostat EGR którego nie masz.


Jest tez możliwe że połamałeś zaczepy termostatu głównego przy montażu.

Opublikowano

Są zaślepione, węże nie są połączone ze sobą. Główny właśnie z tego powodu wymieniłem bo stary miał pęknięte zaczepy wkładu. Myślę nad wymianą pompy wody, prawdopodobnie wymienię ją po weekendzie. Gdyby się poprawiło to dam znać



Zaślepki które zastosowałem na węże chłodzenia dałem takie jak w tym ogłoszeniu

https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-usuniecia-chlodnicy-egr-bmw-m47n2-m57n2-10130256573


Tą zasklepke z odpowietrznikiem dałem tak samo jak na 3 foto z aukcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.