Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupić u dużego hurtownika, np.InterCars czy jakiś inny, jest ich wiele, nie wiem skąd jesteś, sam przeskanuj okolicę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ta strona z częściami do BMW co jest na forum ?

czescidobmw.pl profesjonalna obsługa, trochę drogo, ale dostajesz to co zamawiasz i Maciek zawsze doradzi i wyszuka jeśli potrzebujesz pomocy. Swoją drogą, tylko SACHS robi amortyzator aluminiowy więc tu nie ma możliwości podróby.


Ze zdjęć wygląda, że jest tak samo jak oryginał więc nie wiem co tam może nie pasować. Oprócz amortyzatorów coś jeszcze robiłeś w tym samym czasie ? Wahacze może ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no tak ze zdjęcia to nic nie porównamy, ale już z daleka widać że podtoczenie/punkt osadzenia amortyzatora jednego i drugiego w zwrotnicy jest inny, poza tym nie widać gdzie kończy się rura amortyzatora na górze (zasłania go talerzyk), to jedno a drugie to sam skok samego trzpienia, o to właśnie chodzi w tych wymiarach, ale ok...zostawmy to, załóż te nowe Sachsy i daj znać co się dzieje z autem, operacja bardzo prosta, ale problem okazuje się duży
Opublikowano

Witam ponownie postanowiłem włożyć stare amorki założyłem nowe (proste) łączniki.

Auto stoi tak samo i tak samo widać jakby był mały skok lecz łączniki weszły bez problemu wcześniej przy składaniu na starych był problem z założeniem. Pojeżdżę tydzień zobaczę co będzie się działo czy znów wygnie łączniki i dam znać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz oba koła w górze to łączniki wejdą bez problemu, jak jedno to zawsze trzeba stabilizator naciągnąć.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam forumowiczów po długim czasie

Wracam do tematu gdyż te "bicie" dalej jest słyszalne


Po ostatnich wydarzeniach postanowiłem zlikwidować stuki w maglownicy zamontowałem maglownice po regeneracji, postanowiłem wymienić tuleje na wahaczach skończyło się na wymianie wszystkich wahaczy dla świętego spokoju chociaż luzów nie miały jedynie te "tuleje" były lekko spękane problem jednak nie ustał dziś zajrzałem pod maskę i górne mocowania są już uszkodzone (nowe) wygląda na to że amorki cały czas dobijają do końca i uszkodziły górne mocowania moim zadaniem to powoduję te głuche uderzenia

Pytanie teraz czy to wina tych nowych amortyzatorów czy sprężyny są zmęczone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może masz skrócone sprężyny, a amortyzatory zwykłe ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.