Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie kupowałem tam nic, widzę tylko że są w ofercie akurat w tym sklepie niższe odboje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz 18 cali i na dodatek wyżej talerzyk niż u mnie przy 16 cali to jest zdecydowanie za wysoko. Możesz kupić odboje do M-tech Sachs 900 084. Bałwanek jest skrócony, ale wg mnie nie tędy droga, żeby robić rzeźbę. Takie mam w drugim aucie, ale to są typowo do skróconych amorów. Nie rozumiem dlaczego zamiennik miałby być wyższy. To nie ma prawa dobrze działać, bo pomijając brak luzu to amortyzator nie pracuje w odpowiednim zakresie. Podaj numery tych amorów co założyłeś. Swoją drogą jak wymieniałeś amory to trzeba było te pordzewiałe sprężyny również zmienić.


Sklep u Maćka czescidobmw.pl jest OK. Tanio nie jest, ale zawsze doradzi i sprzeda to co potrzebujesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
rozmiarem koła nie ma się co sugerować bo 18 cali może być niższe niż 16, same cyferki mogą wprowadzać w błąd, jak chcecie porównać wysokość kół,musicie podać pełne wymiary opony i wtedy będziemy mogli porównać ich wysokość i ocenić to zdjęcie jeszcze raz. Jeżeli chodzi o sprężyny, nie ruszałbym ich,ponieważ nic specjalnie złego się z nimi nie dzieje, i jeżeli oryginalne, to były dobierane do silnika/wyposażenia/ ogólnie do całkowitej wagi samochodu,natomiast zamiennikowe są klepane na jedno kopyto po prostu do E39, i może być tylko gorzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak schodzi farba i sprężyna rdzewieje to nadaje się do wymiany przy najbliższej okazji puki nie pękła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie farba i korozja decyduje o tym czy pęknie czy nie , tylko materiał z jakiego została wykonana i w jaki sposób była obrabiana termicznie, zostawmy sprężynę, problem akurat tu, jest w innym miejscu..
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie po pewnym czasie


Skróciłem odboje po obydwu stronach ,podczas jazdy testowej prawie całkiem ucichło jednakże pojawiły się dziwne dźwięki wjeżdżam na kanał a tu "po obydwu stronach łączniki stabilizatora są wygięte.

Czy znów może mieć na to wpływ ten amortyzator TRW?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jakieś dziwne rzeczy się dzieją z tym Twoim zawieszeniem..jaki jest index tego amortyzatora, powinien być jego numer na tej naklejce, podaj go i wrzuć może zdjęcie tych łączników, punkt mocowania samego łącznika na tym amorku jest na tej samej wysokości co w starym?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież łączniki są kręcone do zwrotnic. Coś tam musi być spaprane.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdejmij koło zrób zdjęcie na prostych kółkach jak masz zamontowany łącznik stabilizatora, zdjęcie zwrotnicy od strony progu żeby było widać głębokość obsadzenia amortyzatora i od strony zwrotnicy, między zwrotnica z podłużnicą w górę żeby było widać jak jest ustawiony talerzyk sprężyny.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

IMG_20220513_120702216.jpg

IMG_20220513_120532265.jpg

IMG_20220513_120546390.jpg

IMG_20220513_120606280.jpg

IMG_20220513_120621796.jpg

IMG_20220513_120631126.jpg

IMG_20220513_120641967.jpg

IMG_20220513_120652621.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tego nie da się otworzyć. Skorzystaj ze strony np imgbb tam wygrasz zdjęcie wybierzesz z opcji full linked ... Coś tam i tu wklej linka. Tak z każdym zdjęciem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czemu ale u mnie otwiera się poprostu czarny obraz.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz miniaturki są widoczne, ale kliknięciu czarny obraz.


https://pl.imgbb.com/

Nie trzeba mieć konta.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na to że głębokość obsadzenia jest prawidłowa, bo amorki mają spawane dystanse. Sposób instalacji łączników drążka prawidłowy, ten wygięty musiał być zrobiony z gównolitu. Jedyne co do sprawdzenia to czy są odpowiednio amortyzatory ustawione względem swojej osi. (Amortyzatory posiadały wyspust który wchodził w rozwarcie zwrotnicy?) Oba amortyzatory mają to same oznaczenie?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zmierz długość tych łączników w E39 były dwa rodzaje, pierwszy do większości silników ma 240mm, ale wersja 3,5/4.0 i M5 mają łączniki 290mm, może sprzedali Ci za długi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.