Skocz do zawartości

Problem po wymianie amortyzatorów


Biendablju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Jak masz 18 cali i na dodatek wyżej talerzyk niż u mnie przy 16 cali to jest zdecydowanie za wysoko. Możesz kupić odboje do M-tech Sachs 900 084. Bałwanek jest skrócony, ale wg mnie nie tędy droga, żeby robić rzeźbę. Takie mam w drugim aucie, ale to są typowo do skróconych amorów. Nie rozumiem dlaczego zamiennik miałby być wyższy. To nie ma prawa dobrze działać, bo pomijając brak luzu to amortyzator nie pracuje w odpowiednim zakresie. Podaj numery tych amorów co założyłeś. Swoją drogą jak wymieniałeś amory to trzeba było te pordzewiałe sprężyny również zmienić.


Sklep u Maćka czescidobmw.pl jest OK. Tanio nie jest, ale zawsze doradzi i sprzeda to co potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
rozmiarem koła nie ma się co sugerować bo 18 cali może być niższe niż 16, same cyferki mogą wprowadzać w błąd, jak chcecie porównać wysokość kół,musicie podać pełne wymiary opony i wtedy będziemy mogli porównać ich wysokość i ocenić to zdjęcie jeszcze raz. Jeżeli chodzi o sprężyny, nie ruszałbym ich,ponieważ nic specjalnie złego się z nimi nie dzieje, i jeżeli oryginalne, to były dobierane do silnika/wyposażenia/ ogólnie do całkowitej wagi samochodu,natomiast zamiennikowe są klepane na jedno kopyto po prostu do E39, i może być tylko gorzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to nie farba i korozja decyduje o tym czy pęknie czy nie , tylko materiał z jakiego została wykonana i w jaki sposób była obrabiana termicznie, zostawmy sprężynę, problem akurat tu, jest w innym miejscu..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie po pewnym czasie


Skróciłem odboje po obydwu stronach ,podczas jazdy testowej prawie całkiem ucichło jednakże pojawiły się dziwne dźwięki wjeżdżam na kanał a tu "po obydwu stronach łączniki stabilizatora są wygięte.

Czy znów może mieć na to wpływ ten amortyzator TRW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jakieś dziwne rzeczy się dzieją z tym Twoim zawieszeniem..jaki jest index tego amortyzatora, powinien być jego numer na tej naklejce, podaj go i wrzuć może zdjęcie tych łączników, punkt mocowania samego łącznika na tym amorku jest na tej samej wysokości co w starym?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zobacz sobie ten film, bo też masz pewnie amorek bez oznaczeń do ustawienia https://www.youtube.com/watch?v=CGt2BlA93n4, a jeżeli chodzi o łączniki, to sprawdź czy zamontowałeś je we właściwą stronę, bo można je obrócić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdejmij koło zrób zdjęcie na prostych kółkach jak masz zamontowany łącznik stabilizatora, zdjęcie zwrotnicy od strony progu żeby było widać głębokość obsadzenia amortyzatora i od strony zwrotnicy, między zwrotnica z podłużnicą w górę żeby było widać jak jest ustawiony talerzyk sprężyny.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tego nie da się otworzyć. Skorzystaj ze strony np imgbb tam wygrasz zdjęcie wybierzesz z opcji full linked ... Coś tam i tu wklej linka. Tak z każdym zdjęciem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygląda na to że głębokość obsadzenia jest prawidłowa, bo amorki mają spawane dystanse. Sposób instalacji łączników drążka prawidłowy, ten wygięty musiał być zrobiony z gównolitu. Jedyne co do sprawdzenia to czy są odpowiednio amortyzatory ustawione względem swojej osi. (Amortyzatory posiadały wyspust który wchodził w rozwarcie zwrotnicy?) Oba amortyzatory mają to same oznaczenie?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zmierz długość tych łączników w E39 były dwa rodzaje, pierwszy do większości silników ma 240mm, ale wersja 3,5/4.0 i M5 mają łączniki 290mm, może sprzedali Ci za długi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.