Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, szukałem informacji, tutaj i na innych portalach ale cięzko znaleść konkretną odpowiedz. 2 lata temu zmienione swiece i cewki na NGK ponieważ sypało błedami na cylindrach . Z 2 tyg temu zatrzęsło budą, kilka dni pozniej to samo, po sprawdzeniu okazało się błąd na 1 i 6 cylindrze. Zawsze gasiłem i zapalałem auto i wracało to do normy. Ostatniej niedzieli kilku krotnie gasiłem, paliłem, nierówna praca, trzęsło, jednego razu nie mogłem zapalić jak by kompresji nie było , zapaiła, obroty chodziły na 400 , Zgasiłem. Zauwazyłem też ze po dodaniu gazu gwałtownie do 3 tys, auto gasło. Poniedziałek, wtorek, sroda, odpalam auto jak gdyby nigdy nic , we wtorkowy dzien pokazało błąd na 4 cylindrze. Filtra paliwa u mnie nie ma. Gdzie szukać problemu ? Jedynie komp pokazuje mi błąd czujnika poziomu oleju pomijając błedy na cylindrach. :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem coś podobnego w e39 z m54, ale nie udało mi się rozwiązać problemu przed sprzedażą, akurat zaczęło się to dziać jak tydzień przed, a już nie dowiedziałem się czy rozwiązał temat, jednak na forum pisali, że przepustnica albo przepływka szaleje to mogą się dziać takie rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.