Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Silnik m54 2.2,zauważyłem pod kolektorem ssącym że stoi tam płyn chłodniczy ,można powiedzieć że jest to w lini zi obudową filtra oleju. Z tego co widziałem w necie to wchodzi tam chyba rurka która idzie do nagrzewnicy... miał ktoś podobny wyciek? czy zazwyczaj problem jest z tą rurką czy np z oringami które są na niej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rurka na wejściu do głowicy rozpada się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po zdjęciu kolektora dolotowego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Opublikowano
Cześć panowie! Z góry licze na wasza pomoc bo kompletnie nie znam się na mechanice. Otóż jestem posiadaczem e46 330d 204km i mam następujący problem otóż, wycieka mi płyn chłodniczy. Dobra przychodzę do sedna w zimie dolewałem co drugi dzien żadnych śladów wycieków pod samochodem, nadeszła pora wiosenna temperatura dodatnia i płyn nie uciekał przez ponad dwa miesiące(była zrobiona trasa Polska - Niemcy i Niemcy - Polska no łącznie ponad 2000 kilometrów)no i przyszedł dzien dzisiejszy wczoraj dolalem płynu bo zaświeciła mi kontrolka pojechałem dziś do sklepu 10km trasy łącznie i po nagrzaniu sie silnika zaświeciła sie kontrolka i znów dolalem do zbiornika płyn. W poprzednim roku wymieniałem w pompę wody jakos w kwietniu. W zimie dałem ja do mechanika z nagrzanym silnikiem i nie widizal żadnych wycieków. Panowie może ktos z sam będzie wiedział wiec licze na jakaś pomoc od Was.
Opublikowano