Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Jestem nowym użytkownikiem równie nowego G30 520xd. To moje pierwsze BMW.

Otrzymałem ofertę na pakiety serwisowe BSI i BSI Plus. Ceny tych pakietów wydają mi się absurdalne.

Pierwszy z brzegu przykład: BMW Service Inclusive Plus - pełen zakres łącznie z tarczami i klockami do 60.000 km - 14.010 PLN.

Skoro przeglądy wypadają co 25.000 km, to za 14 koła po 50.000 km dostanę 2 wymiany oleju, filterki i może komplet klocków za 500 zł?

Jak to u Was wygląda - serwisujecie swoje auta w ASO? Pytanie głównie do właścicieli będących osobami fizycznymi - bez leasingów i najmów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/service-workshop/bmw-service-inclusive.html

kalkulator troche nizej dla modeli i ile lat / kilometrow jest service inclusive zwykly lub plus. Tanio nie jest. Szczegolnie plus. Zaplacisz a stwierdza ze tarcze dobre i nie wymienia. :mrgreen:


Ja sie zastanawiam czy kupowac czy nie kupowac. Bo mozna w każdej chwili.

🙃🙃

Opublikowano
Podstawowy na 5lat/100000km. To max nad czym mozna sie zastanowic. Ja w G11 na jednych tarczach przerobilem 3 komplety klockow. Musialbym sprawdzic przy jakim przebiegu zmienialem tarcze ale bylo to +/- 70k km. Jedyne co drogie to filtr kabinowy, reszta w normalnych cenach. To co wskazywalo bsi to robilem w aso, reszte poza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I to chyba jest najbardziej jeszcze logiczny pakiet. Właśnie 5lat/100 tys km

🙃🙃

Opublikowano

Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat. Jak ja zamawialem auto, dostalem 20% rabatu, a cena pakietu INCL+ 5lat/120kkm wynosila 18.500zł. Więc po rabacie się zrobiło z tego 14k. Mam najechane 55kkm, i do tej pory wymieniałem klocki z przodu 3 razy, tarcze z przodu 1 raz, klocki z tylu 2 razy i za chwile wymiana klockow z tylu + tarcz. Więc mi się to już zwróciło, gdybym chciał oczywiscie opierac sie na orginalnych częściach.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Nie wiem jak wy jeździcie.. w poprzednim aucie tarcz nie zmieniałem do końca od nowości (450 tys km) a klocki na 300 tys km. Teraz w BMW po przejechanych 60 tys km tarcze nie mają nawet rantu, a klocki minimalnie zużyte. Powinny wytrzymać również do 300 tys km.. także również zakupiłem tylko podstawowy BSI i to się jak najbardziej opłaca. Plus jest wyłącznie dla ludzi wyjątkowo intensywnie używających samochodu
Opublikowano
Następny co nie wierzy... w ASO mi mechanik powiedział, że jestem bardzo dobrym kierowcą, gdy dopiero na 300kkm zmieniał mi klocki. Cały czas do nich jeździłem. Po prostu umiem przewidywać co się dzieje na drodze i tyle. Poza tym benzyna za darmo nie jest, a prywatnie robię rocznie 70 tys km i nikt mi za to nie płaci. Dzięki temu nauczyłem się, aby bez potrzeby nie hamować. Cała prawda, polecam tak każdemu, daje to duże oszczędności.
Opublikowano
Nie wiem jak wy jeździcie.. w poprzednim aucie tarcz nie zmieniałem do końca od nowości (450 tys km) a klocki na 300 tys km. Teraz w BMW po przejechanych 60 tys km tarcze nie mają nawet rantu, a klocki minimalnie zużyte. Powinny wytrzymać również do 300 tys km.. także również zakupiłem tylko podstawowy BSI i to się jak najbardziej opłaca. Plus jest wyłącznie dla ludzi wyjątkowo intensywnie używających samochodu

 

G30 jest duuużo cięższe od Twojego F40 , do tego jeśli tym ciężkim autem jeździmy w większości po zatłoczonych aglomeracjach miejskich + asystenci jazdy sami za nas wyhamowują co chwila auto to zużycie jest przyspieszone . Oczywiście styl jazdy też ma olbrzymie znaczenie .

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat.

Pzdr

Wchodzi rabat (albo już nie) i zwiększasz wartość auta, a w koszty wrzucasz i tak tylko cześć tej wartości wyliczanej proporcjonalnie do limitu, czyli przy drogich autach niewiele.

Wykupujesz później i całość wrzucasz w koszty, także tego.....

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat. Jak ja zamawialem auto, dostalem 20% rabatu, a cena pakietu INCL+ 5lat/120kkm wynosila 18.500zł. Więc po rabacie się zrobiło z tego 14k. Mam najechane 55kkm, i do tej pory wymieniałem klocki z przodu 3 razy, tarcze z przodu 1 raz, klocki z tylu 2 razy i za chwile wymiana klockow z tylu + tarcz. Więc mi się to już zwróciło, gdybym chciał oczywiscie opierac sie na orginalnych częściach.


Pzdr

 

Od BRI i BSI nie nalicza się rabat

Opublikowano
Przy eksploatacji samochodu tez nie wrzucasz 100% w koszty chyba, ze zglosisz do US, ze dany samochod jest wykozystywany tylko do dzialalnosci.

Bodaj 75% w koszty i 50% Vat co i tak jest korzystniejsze niż zwiększanie wartości auta i odliczenia w proporcji do limitu, oczywiście przy drogich autach.

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat.

Pzdr

Wchodzi rabat (albo już nie) i zwiększasz wartość auta, a w koszty wrzucasz i tak tylko cześć tej wartości wyliczanej proporcjonalnie do limitu, czyli przy drogich autach niewiele.

Wykupujesz później i całość wrzucasz w koszty, także tego.....

 


Ja akurat mam koszty rozbite na 1 wplate, raty, wykup.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.