Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szczerze, to przed lifting podoba mi się bardziej, tak samo środek te podpórki plastikowe pod ten ekran wyglądają mega słabo.
Opublikowano
Bardzo dyskusyjne zmiany - oczywiście może na żywo odbiór będzie trochę lepszy, ale jeśli zrobią X5 w tym stylu, to niestety ani X5 ani X7 nie będzie moim kolejnym samochodem. Ten panel zegarów to też pomyłka, tym bardziej że można go już na żywo zobaczyć w innych modelach i wygląda po prostu jak dla mnie słabo i gorzej niż obecne zegary i konkurencja.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"zegary" to pomyłka. Ale wszyscy tak robią i pokolenie Instagrama będzie tym kokpitem zachwycone. Przód wcześniej był akceptowalny, po lifcie wygląda jak wściekły dzik w natarciu.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano (edytowane)

Ktoś słusznie napisał, że wygląda jak Citroen C4 Picasso (chociaż jak dla mnie ok). Przedliftowy X7 to o wiele ładniejszy samochód.

Ostatnio zacząłem się interesować trochę Teslą i środek X7 w porównaniu do nowych Tesli to średniowiecze.

Rozumiem, że chcieli go unowocześnić, ale właśnie tamten design był ok, ten nie jest, widać że system nie działa płynnie.

Po tych zmianach X7 nie będzie moim nowym samochodem - najgorsza jest ta podświetlana listwa z napisem X7 po stronie pasażera - niezła brzydota.


//edit:

Im dłużej oglądam wnętrze tym bardziej mi się podoba (może poza napisem X7 po stronie pasażera) :)

Edytowane przez Adams16
Opublikowano

Mi się cały czas kojarzy z tym rysunkiem:


r2U9ftb.jpg


Wydaje mi się, że jeśli ktoś takie auto potrzebuje, to trzeba brać czarne lub ciemne :D

Generalnie cały przód to tragedia, szczególnie jeśli pod grillem jeszcze jest cały pas bzdurnych dekoracyjnych wlotów, które znikają dopiero, jak się ma czarny lakier...

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki lament byl kiedy BMW przedstawilo obecna wersje X7? Wiele rzeczy bylo nieakceptowalnych (wszczegolnosci grill), a teraz owczesni krytycy obecnej wersji wychwalaja to co jest a nowe jest beeeeee.


Zgodze sie, ze zmiany sa dosc drastyczne, w szczegolnosci jesli biorzemy pod uwage, ze jest to LCI, ale ten samochod bedzie robil na drodze "statement". M-pack w ciemnym kolorze mi sie bardziej podobna niz nie m-pack w jasnym kolorze. Mysle, ze bedzie OK. Audi tez zapowiada split lights.


By the way, BMW jasno zapowiedzialo, ze split lights beda we flagowych modelach (7, X7, XM), wiec ani X5 ani seria 5 ich nie dostanie.


Jak dla mnie jest OK.


Aha, Tesla vs. BMW... :) polecam porowannie tych samochodow w "realu". Tesla to gadzet w porownaniu do BMW.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Jak dla mnie jest OK.

Aha, Tesla vs. BMW... :) polecam porowannie tych samochodow w "realu". Tesla to gadzet w porownaniu do BMW.

Zbyt pochopnie wypowiedziana opinia :)

Poczytałem trochę o zasięgach Tesli i mi przeszło.

BMW X7 LCI jest dla mnie również ok.

Opublikowano
Zgodze sie, ze zmiany sa dosc drastyczne, w szczegolnosci jesli biorzemy pod uwage, ze jest to LCI, ale ten samochod bedzie robil na drodze "statement".

Różowy Royce-Rolls to też statement. Podobnie jak 24" złote felgi.

 

Mysle, ze bedzie OK. Audi tez zapowiada split lights.

Nie będzie. BMW 5GT jak było brzydkie tak jest. 2AT/GT jak straszyło na drodze po premierze, tak straszy do dziś.

I dziwne mamy czasy, że marki premium wzorują się na Skodzie i innych tanich markach - dla mnie to porażka, szczególnie że RR zrezygnowało z podzielonych (aczkolwiek 100x ładniej) lamp na rzecz pojedynczych.


A na koniec dodam, że parę lat temu kupiłem F06 / 650ix tylko i wyłącznie dlatego, że mi się kosmicznie podobało. Było to moje auto marzeń. Od tamtego czasu kupiłem 2 Mercedesy i jeśli miałbym brać auto do jazdy na co dzień, na pewno BMW nie będzie moim pierwszym wyborem, pomimo ogromnego sentymentu do marki i chęci zakupu kilku zabytkowych modeli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale co nie bedzie? Mozesz w kazdej chwili przeczytac posty sprzed kilku lat, kiedy obecni obroncy obecnej X7 biadolili jakie to straszne BMW. Pobiadola i przestana biadolic.


Jesli LCI sie nie spodoba szerszym masom, tym lepiej dla mnie. Dostane lepszy dil.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Brzydkie auta zawsze pozostaną brzydkie. Co najwyżej się do tej brzydoty przyzwyczajamy.

Dla mnie era Domagoja w BMW jest erą najbrzydszych BMW w historii i nie mogę się doczekać, aż go w końcu wywalą. Nie tylko ja tak uważam, bo wystarczy przeczytać komentarze do tych aut i nie widziałem żadnych, gdzie ktoś by napisał, że się mu X7 naraz zaczęło podobać, raczej pre-LCI nie wygląda już tak źle jak się obok LCI postawi.


I daleki jestem od hejtowania dużych grilli, ale zły design jest zły i nie ma co dopisywać do tego ideologii. Że ludzie kupują brzydkie auta, bo spełniają ich inne oczekiwania jest naturalne, Multiple też ludzie kupowali, Pontiaca Azteca też, a sam kupiłem brzydkie pre-LCI M135i, do którego mam sentyment do dziś, ale brzydkie z przodu jest nadal.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzę, ze bardzo jestes zaangazowany emocjonalnie w udowadnianie światu, ze twoja opinia o brzydocie jest ogólnie obowiazujaca. Zobaczymy czy masy podzielają twoje zapatrywanie na piękno - za kilka miesięcy rusza sprzedaz.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Skoro planujesz zakup X7, naturalnie że będziesz swojego wyboru bronił :) Brakuje Ci po prostu perspektywy.


Ja nie mam problemu przyznać się do tego, że miałem w garażu brzydkie F21 - było brzydkie jak kupowałem, było brzydkie jak sprzedawałem. Tylko M-dodatki jakoś ratowały to auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widze, ze nadal nie rozumiesz (ale to ok, nie jestes pierwszy, ktory mysli, ze caly swiat posluguje sie taka sama logika jak ty).


Po pierwsze, nie planuje kupic X7, tylko dlatego, ze BMW produkuje taki model. Samochod musi mi sie podobac, musi dobrze jezdzic... I musze go potrzebowac, aby uzasadnic koszt. Na rynku amerykanskim jest troche wiekszy wybor duzych samochodow. Po drugie, nie widzialem X7 LCI na zywo, wiec z pewnoscia nie podejmowalbym zadnych decyzji na podstawie zdjec.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Ciekawa jak będzie wyglądał cennik nowego X7 LCI, podejrzewam że nie będzie startował od 428.. Ciekawe tylko od ilu 458? 528? Wiadomo może kiedy będzie ogłoszony?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli ceny w USA moga byc w jakikolwiek pomocne w dyskusji o cenach w Polsce... w notatki prasowej BMW wynika, ze cena M60i wzieksza sie a kilka tysiecy $, ale jest to odpowiednik ceny DHP, ktory teraz bedzie standardowy w M60i. Przynajmiej w USA nie wydaje sie, aby cena poszla duzo w gore.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

X7 pierwszej generacji poza nerkami jest bardzo w porządku (czarne nerki maskują ich rozmiar)


Czy e65 przed liftem się już opatrzyło, czy dalej jest paskudą? :lol:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

X7 bylo straszna paskuda, kiedy debiutowalo. Teraz nagle jest piekoscia. Jaki lament byl kiedy E39 zastepowalo E34... teraz E39 M5 jest benchmarkiem stulecia dla serii 5 M.


Mozna sobie dobierac przyklady jakie sie chce. Trzeba poczekac jak rynek przyjmie X7 LCI. Ja obstawiam, ze malkontenci beda stanowili mniejszosc. Ale to jest to co moja krysztalowa kula mowi. Inne kule moga mowic co innego.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
X7 pierwszej generacji poza nerkami jest bardzo w porządku (czarne nerki maskują ich rozmiar)


Czy e65 przed liftem się już opatrzyło, czy dalej jest paskudą? :lol:

E65 dla mnie zawsze było ciekawym projektem, w którym było coś nie tak. Jak słuchałem historii projektu tego samochodu, ten tył miał przypominać coupe, ale trzeba było to pogodzić z innym wymogiem i wyszła kupa. Całość wg mnie ma wartość, ponieważ jest to pierwszy samochód BARDZO UDANYCH projektów Bangla.

Proszę: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-745i-przebieg-13990-km-import-japonia-e65-jak-nowe-ID6ECmyT.html


Ja nigdy nie byłem przeciwnikiem E65, bardziej mnie w tym aucie tylko wczesny iDrive zniechęcał.Ostatecznie uważam, że przedliftowe będą więcej warte, tak jak "clown shoe" Z3M coupe.

 

X7 bylo straszna paskuda, kiedy debiutowalo. Teraz nagle jest piekoscia. Jaki lament byl kiedy E39 zastepowalo E34... teraz E39 M5 jest benchmarkiem stulecia dla serii 5 M.


Mozna sobie dobierac przyklady jakie sie chce. Trzeba poczekac jak rynek przyjmie X7 LCI. Ja obstawiam, ze malkontenci beda stanowili mniejszosc. Ale to jest to co moja krysztalowa kula mowi. Inne kule moga mowic co innego.

Pierwszy raz w życiu E39 LCI zobaczyłem na studiach, miałem chyba 22lata, Gliwice, skrzyżowanie ul Zwycięstwa i Dolnych Wałów, akurat kiedy robiło się ciemno i ringi było dobrze widać. Sklep był pomalowany na żółto, dziś tam jest Hebe, E39 było granatowe. To była jedna z tych chwil, których człowiek nie zapomina do końca życia. Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz, że o E39 był lament.


5GT było super brzydkie jak wyszło nowe, dzisiaj, opatrzyło się i wszyscy naraz odkryli nową prawdę: po 10 latach nadal jest super brzydkie. A E46 Compact masz w garażu? :D


X7 było mocno średnie w momencie debiutu, dzisiaj jest też mocno średnie, może lepsze niż LCI, ale nadal to taki sam nijaki kloc. Na pewno nie jest tak negatywnie odbierane jak inne paskudy typu iX.


Na koniec trzeba pamiętać, że Fiat Multipla ma swoich klientów, swoich fanów i wielbicieli. To nie świadczy o tym, że auto wypiękniało z wiekiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak zaobserwowalem kilka postow wyzej - patrzysz na swiat tylko przez waski tunel wlasnego widzenia. E39 ci sie podobalo, kiedy je zobaczyles po raz pierwszy? Super, ale nie o tym tu mowa. Nie jestem na misji zmiany swiata, wiec dyskusje z toba musze zakonczyc.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Tak jak zaobserwowalem kilka postow wyzej - patrzysz na swiat tylko przez waski tunel wlasnego widzenia. E39 ci sie podobalo, kiedy je zobaczyles po raz pierwszy? Super, ale nie o tym tu mowa. Nie jestem na misji zmiany swiata, wiec dyskusje z toba musze zakonczyc.

Nawet na forum BMW znajdą się miłośnicy Multipli, ja to rozumiem i akceptuję, takie życie :D


Ale nigdy w życiu złego słowa o projekcie E39 nie słyszałem, więc nie wiem skąd to wytrzasnąłeś - jeśli masz na to jakieś fajne linki, chętnie poczytam.

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jesli ceny w USA moga byc w jakikolwiek pomocne w dyskusji o cenach w Polsce... w notatki prasowej BMW wynika, ze cena M60i wzieksza sie a kilka tysiecy $, ale jest to odpowiednik ceny DHP, ktory teraz bedzie standardowy w M60i. Przynajmiej w USA nie wydaje sie, aby cena poszla duzo w gore.

Tak, ale u nas o 57k w górę, o ile dobrze pamiętam X7 zaczynało się w okolicach 428k a teraz mamy LCI od jedynie 485k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.