Skocz do zawartości

E39 2.0 99r M52B20 Leci dym z pod silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :D


Niedawno mialem problem z przepusticą. Wymienilem, wszystko dziala, ale mechanik zauwarzyl że z pod silnika leci dym. Z prawej strony silanika. (gdzis z pod kolektora wydechowego)

Odrazu powiedzial że to raczej uszczelka glowicy i machnąl reką. mówiąc pozamiatane.

Tak jak za 3 lata uzytkowania moja beta widziala 5 tys.obrotów tylko raz 5-7 nie wiecej, wątpię że uszczelka mogla otak sie przejaracz czy peknąc.

Tym bardziej że przed tym servicem nie zauwarzylem że leci jakis dymek z pod silnika.

Jak odpalilem samochód, faktycznie po kilku minutach zacząl leciec dym.

Dojechalem autem dodomu (z 15-20km). I po otwieraniu maski dymu juz nie bylo.

Dzis przed wyjazdem do pracy znowu ta sama sytuacja. Jak odpalilem - zaczelo dymiec, po przyjechaniu do przcy juz nie bylo widac dymu.


W sumie. :arrow:

Ja mysle że tam jest jakis wyciek, ale nie wiem zkąd i co dokladnie wycieka. Nie widac skąd dokladnie leci dym.

Zapach dymu jest wyrazisty - spalinowy.

Ja wątpie że to uszczelka glowicy, ale co to może byc.

Może ktos mial podobny problem, lub może podpowiedziac co jest z prawej strony silnika na co można by bylo zwrócic uwage.


Ratujcie, bo ta BMW zostawiam dla siebie i nie zamierzam jej sprzedawac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak śmierdzi olejem, to na 99% masz do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów cieknie zawsze w narożniku od strony pasażera i kapie centralnie na wydech. Możesz ściągnąć dolot między filtrem kabinowym pasażera a ścianą grodziową wtedy wsadzisz tam palce i sprawdzisz czy jest tłuste.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie jak powyżej, kup uszczelkę i mając klucz do świec i 8mm (o ile pamiętam) wymienisz ją w 30 min. A takiego mechanika lepiej omijać szeroko :norty:
Opublikowano
Jak śmierdzi olejem, to na 99% masz do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów cieknie zawsze w narożniku od strony pasażera i kapie centralnie na wydech. Możesz ściągnąć dolot między filtrem kabinowym pasażera a ścianą grodziową wtedy wsadzisz tam palce i sprawdzisz czy jest tłuste.
Dokładnie jak powyżej, kup uszczelkę i mając klucz do świec i 8mm (o ile pamiętam) wymienisz ją w 30 min. A takiego mechanika lepiej omijać szeroko :norty:

 

Nie mam nazędzi chwilowo. Więc zrobie to za dzien - drugi. Sprawdze co tam i sie odezwie.


Bardzo dziekuje za porade.

Dam znac jak mi z tym pójdzie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tym narożniku uważaj żeby się uszczelka nie podwinęła na szpilce.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mialem sie wziąc za to kilku dni po tym jak napisalem post.

Nie wiem od czego to zależalo, ale przestalo dymic.

BMW czasami tak mają :)

Do tej pory nie mam jakichs uwag odnosnie tego. Więc postanowilem nie zaczepiac tego do puki nie bedzie trzeba.

Bo wiadomo że w starych samochodach, jak nie chcesz naprawiac wszystkiego po koleji to lepiej nie zaczepiac do pukie nie jest zepsute.


Mimo wszystko chcialem podziekowac za to że sie odezwali.

Bede wiedzial gdzie mam zwrócic uwage, jak ten problem znowu sie pojawi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.