Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na dzień dobry to może byś wpisał model silnika w tytule!

Nie wiem czy panewki ale jeśli miałaby to być uszczelka to czy są jakieś objawy charakterystyczne dla upg? Para/dym z wydechu, popuchnięte węże cieczy, wyzwalający płyn, olej w zbiorniczku wyrównawczym, sprawdzałeś kompresję na tłokach, robiłeś test CO2?

Opublikowano
Model silnika to M52TU B25 ostatnio miałem awarie zbiorniczka wyrównawczego pękł i właśnie po wymianie silnik zaczął inaczej pracować stąd moje pytanie czy przez wylanie płyn z układu mogła pójść też uszczelka pod głowicą jako tako innych objawów oprócz tego że silnik zaczął inaczej pracować nie ma. Po wymianie zbiorniczka nie jeździłem dużo bo boję się że jebnie na amen
Opublikowano

Jeśli padła upg i masz przedmuchy do układu chłodzenia to faktycznie ciśnienie mogło doprowadzić do rozerwania zbiorniczka. Zrób test CO2 i będzie jasne. Choć nie każde uszkodzenie uszczelki test CO2 potwierdzi ale u ciebie by wskazywało na przedmuch z komór spalania. Możesz jeszcze sprawdzić bez testu czy wydostają się jakieś spaliny ze zbiorniczka.


Jeśli zbiorniczek padł wcześniej z jakichś powodów a ty jeździłeś bez płynu i przegrzałeś silnik to też mogło odprowadzić do uszkodzenia uszczelki ale bardziej prawdopodobna pierwsza opcja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.