Skocz do zawartości

PROBLEMY Z BMW E39 2.0i 1997 SEDAN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przychodzę do was z prośbą o pomoc. Od pewnego czasu zauważyłem w mojej BMW, że po nagrzaniu się silnika potrafi czasami podskoczyć z obrotów np. z 2000 na 3500 po czym gdy dodaje gazu samochód zaczyna wpadać w wibrację i kręci się tylko do 3000/3500 obrotów po czym urywa te obroty i gdy znów lekko opadną znowu się wkręca, po czym gaśnie. Byłem już u mechanika i zauważył, że nie zmieniają się stopnie wałka rozrządu i stoją w miejscu. Po wymianie czujnika nadal jest ten problem tylko, że samochód już nie gaśnie lecz wpada w duże wibracje na biegu jałowym i widać, że chodzi na niższych obrotach niż normalnie. Myślałem również, że mogą to być świece, lecz po ich wymianie nadal jest to samo. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co w takiej sytuacji mogę zrobić lub co jest przyczyną takiego zachowania samochodu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakiej firmy masz czujnik położenia wałka rozrządu? Widać na komputerze, że działa? Jakie są błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.