Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim.

Niestety silnik w moim e39 zakończył swój żywot tracąc kompresję na 3 cylindrze. Jako ze silnik nie był w super kondycji zamiast bawić się w jego remontowanie przymierzam się do zmiany go na 2.8. I tu pojawia mi się parę pytań. Czy oprócz silnika z komputerem potrzebne będzie coś jeszcze? Z tego co udało mi się sprawdzić do wymiany będzie też wał napędowy i dyferencjał z powodu innych przełożeń - jeśli się mylę to mnie poprawcie. Co ze skrzynią biegów? Przepustnica jest taka sama w 2.5 i w 2.8 czy tez do wymiany? Ktoś ma za sobą może taką przekładkę i jest w stanie cos podpowiedzieć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na upartego możesz sam słupek wymienić, do swojego sterownika możesz wgrać mapę przez WinKFP jako uaktualnienie, nie musisz kupować nowego i nie będziesz miał problemu z EWS.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.