Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam E46 z silnikiem m43b19 poszły panewy, robię swapa na 2.0 150koni R6. Mam pytanie jak rozwiązać problem z katami i sondami w kolektorze wydechowym ,bo oryginalne katy trochę kosztują? Pozdrawiam.
Opublikowano

Z tego co kojarzę to te katy przy kolektorach nie mają wielkiej wartości.

Ale jak katy są ceramiczne to możesz pozbyć się samego monolitu. Sondy za katalizatorami sobie wykodujesz.


BTW na jakim etapie swap'u jesteś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz wszystkie 4 sondy wykodować, ale lepiej zostawić 2 w kolektorach.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.