Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy po wymianie obu sprężyn tylnich (Sachs) w F10 auto musi idealnie zachowywać poziom? Zauważyłem różnice ok 1 cm, delikatnie jest przechylony na tyle. Czy taka tolerancja jest dopuszczalna? Co może być tego przyczyna? Czy jakieś konsekwencje z sobą niesie ? Czy możliwe ze się ułożą sprężyny i poziom będzie zachowany? Dodam, ze samochód prowadzi się bez zarzutu, nie ściąga, nic nie skrzypi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.