Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim.


Jaką macie wersję softu w swoich G20?


U mnie mój egzemplarz z marca 2020 , były chyba jak dobrze pamiętam dwie aktualizacje OTA i aktualnie mam

11/2020.50. Później już mi nie wyskakiwał komunikat ze dostępne jest uaktualnienie. A u was jaka wersja na pokładzie?

Opublikowano
No właśnie a u mnie 11/2020.50 i coś nowszych nie chce zaciągnąć, ciekawe jaka jest przyczyna...

Musisz odczekać swoje, aż BMW przypisze aktualizację do Twojego auta. Wtedy pojawi się w samochodzie / w myBMW.

Aktualizacje są przypisywane / rozdysponowywane w partiach, pewnie żeby nie przeciążać serwerów i ew. wyłapać poważne błędy (i mieć szansę na wstrzymanie kolejnych rzutów aktualizacji).


A potem jak ją pobierzesz to jeszcze poczekaż aż samochód pozwoli na instalację ;) Ja czekam juz kilka tygodni z przygotowaną 07/2021.85. Zrobiłem trasę 2 x 300 km, więc akumulator naładowany, auto czeka jednak na lepszy moment.

Opublikowano
No właśnie a u mnie 11/2020.50 i coś nowszych nie chce zaciągnąć, ciekawe jaka jest przyczyna...

Musisz odczekać swoje, aż BMW przypisze aktualizację do Twojego auta. Wtedy pojawi się w samochodzie / w myBMW.

Aktualizacje są przypisywane / rozdysponowywane w partiach, pewnie żeby nie przeciążać serwerów i ew. wyłapać poważne błędy (i mieć szansę na wstrzymanie kolejnych rzutów aktualizacji).


A potem jak ją pobierzesz to jeszcze poczekaż aż samochód pozwoli na instalację ;) Ja czekam juz kilka tygodni z przygotowaną 07/2021.85. Zrobiłem trasę 2 x 300 km, więc akumulator naładowany, auto czeka jednak na lepszy moment.

Właśnie że nienaładowany :) Podłącz na noc do ładowarki to się przekonasz :) Miałem identycznie z każdą aktualizacją, żadna trasa nie pomagała a wystarczyło podłączyć do CTEK-a i OTA odpala natychmiastowo.

Opublikowano
Opublikowano

A ja właśnie nabyłem G20 z 2019 i u mnie to tak wygląda, dwa dni temu skończył się proces przygotowawczy i stoi na etapie "zostaniesz powiadomiony kiedy będzie możliwe będzie zainstalowanie".

I dziwi mnie wersja aktualna: 11/2019.70 i pobrał 07/2020.54 czy będzie pobierał po kolei, zamiast od razu najnowszą?


AM-JKLWRuZh2_pNcfyRYVyinsu0WhLYtaarN22_5IN93dsx5iWiB-PMk_9eN_qbty8987F_WjbjBMxHVpYl6zC20n9maAQVAohq87GB_Ytpld0UwahKVvxcEX_H1ZbN4Sg2GRlykjzDiFLhniyxIn69nUUVw=w2246-h1263-no?authuser=0

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A potem jak ją pobierzesz to jeszcze poczekaż aż samochód pozwoli na instalację ;) Ja czekam juz kilka tygodni z przygotowaną 07/2021.85. Zrobiłem trasę 2 x 300 km, więc akumulator naładowany, auto czeka jednak na lepszy moment.

Właśnie że nienaładowany :) Podłącz na noc do ładowarki to się przekonasz :) Miałem identycznie z każdą aktualizacją, żadna trasa nie pomagała a wystarczyło podłączyć do CTEK-a i OTA odpala natychmiastowo.

Dzięki Yossi123, miałeś 100% racji. Po mieście jeżdżę autem raz/dwa razy w tygodniu, poza tym dłuższe trasy co któryś weekend. Akumulator najwyrażnie ciągle niedoładowany.


Kupiłem i podpiąłem CTEK MXS 5.0, po 10 godzinach był cały czas w trybie "ETAP 3 BULK - Ładowanie maksymalnym prądem aż do około 80% pojemności akumulatora." a auto nadal nie pozwalało na aktualizację.

Po nocy (jakieś kolejne 12 godzin) ładowarka już w "ETAP 7 FLOAT - Utrzymywanie napięcia akumulatora na maksymalnym poziomie poprzez dostarczanie ładunku stałonapięciowego.", a auto właśnie instaluje 07/2021.85 :)

Opublikowano
A potem jak ją pobierzesz to jeszcze poczekaż aż samochód pozwoli na instalację ;) Ja czekam juz kilka tygodni z przygotowaną 07/2021.85. Zrobiłem trasę 2 x 300 km, więc akumulator naładowany, auto czeka jednak na lepszy moment.

Właśnie że nienaładowany :) Podłącz na noc do ładowarki to się przekonasz :) Miałem identycznie z każdą aktualizacją, żadna trasa nie pomagała a wystarczyło podłączyć do CTEK-a i OTA odpala natychmiastowo.

Dzięki Yossi123, miałeś 100% racji. Po mieście jeżdżę autem raz/dwa razy w tygodniu, poza tym dłuższe trasy co któryś weekend. Akumulator najwyrażnie ciągle niedoładowany.


Kupiłem i podpiąłem CTEK MXS 5.0, po 10 godzinach był cały czas w trybie "ETAP 3 BULK - Ładowanie maksymalnym prądem aż do około 80% pojemności akumulatora." a auto nadal nie pozwalało na aktualizację.

Po nocy (jakieś kolejne 12 godzin) ładowarka już w "ETAP 7 FLOAT - Utrzymywanie napięcia akumulatora na maksymalnym poziomie poprzez dostarczanie ładunku stałonapięciowego.", a auto właśnie instaluje 07/2021.85 :)

 

Cieszę się, że problem rozwiązany :)

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat jeśli można, bo w dziale G11/12 mogę zapomnieć o jakiejkolwiek odpowiedzi, widać prezesi z siódemek nie mają czasu na fora internetowe. 🙂

Koledzy będąc miesiąc temu we Włoszech dopiero co odebraną siódemką pobrało mi aktualizację (coś tam 23, auto ma starą widać nigdy nie aktualizowaną wersję 20 czy 21) i przesłało do auta, i tak jeżdżę zrobiłem kolejne 2-3 tysiące i dalej czeka na zielone światło. To kupiłem CTEK-a 7.0, w trybie AGM jeszcze coś podładował oba akumulatory (bagażnik i maska), bo z każdym pół dnia to trwało zanim doszedł do ostatniego levelu i przestał być ciepły, chociaż miały po 12,6V od zakupu, przed wyłączeniem CTEK-a 13,6V i teraz z powrotem 12,6V. I dalej z aktualizacji nici, więc to chyba nie wina akumulatorów. Jakieś sugestie? Warto to w ogóle aktualizować?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 18.06.2024 o 12:47, Markok napisał(a):

Podepnę się pod temat jeśli można, bo w dziale G11/12 mogę zapomnieć o jakiejkolwiek odpowiedzi, widać prezesi z siódemek nie mają czasu na fora internetowe. 🙂

Koledzy będąc miesiąc temu we Włoszech dopiero co odebraną siódemką pobrało mi aktualizację (coś tam 23, auto ma starą widać nigdy nie aktualizowaną wersję 20 czy 21) i przesłało do auta, i tak jeżdżę zrobiłem kolejne 2-3 tysiące i dalej czeka na zielone światło. To kupiłem CTEK-a 7.0, w trybie AGM jeszcze coś podładował oba akumulatory (bagażnik i maska), bo z każdym pół dnia to trwało zanim doszedł do ostatniego levelu i przestał być ciepły, chociaż miały po 12,6V od zakupu, przed wyłączeniem CTEK-a 13,6V i teraz z powrotem 12,6V. I dalej z aktualizacji nici, więc to chyba nie wina akumulatorów. Jakieś sugestie? Warto to w ogóle aktualizować?

Najlepiej podpiąć pod komputer i sprawdzić konkretny powód dlaczego aktualizacja nie chce się wykonać. 

Patrząc po forach w 99% przypadkach jest to kwestia zbyt słabego naładowania lub starego akumulatora (niewystarczające napięcie pod obciążeniem).

Opublikowano

Ładowałem go kilka razy mimo że po pierwszym razie już był na zielono więc full, kupiłem interfejs obd na bluetooth i jest prawie 100% na bimmerlinku, wyskakuje błąd RSU warunki nie spełnione, po skasowaniu od razu powraca, przekopałem bimmerposta, wygląda na to że wizyta w aso i aktualizacja przez nich na siłę to jedyna opcja. Na jesień mam wymianę oleju z service inclusive to powiem im też o tym..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Polecam nie instalować aktualizacji gdy wszystko działa dobrze. Po ostatniej aktualizacji przestał mi wyświetlać korki. Byłem poza opłaconym abonamentem korków i mimo to oprogramowanie wyświetlało mi korki. Chyba był jakiś błąd, który został poprawiony przy aktualizacji. Teraz korków nie widzę;) Zaczął mniej stabilnie działać CarPlay.

Więc gdy wszystko działa dobrze, update-ów lepiej nie instalować.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.