Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Czy jest możliwa żeby ciśnienie z silnika biło do układu chłodzenia? Silnik ma moc, żadnych szaleństw. Sprawdzałem rurką z płynem, kolor się nie zmienił. Cieknie mi z układu, gość dokręca, i nadal cieknie. Wszystko nowe chłodnica, pompa, termostat.

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

LPG może na reduktorze przebijać.

Nowa pompa wody Hepu kiedyś robiła problemy u jednego kolegi z forum - nie wiadomo dlaczego - w mauto silnik wymienili, założyli osprzęt z wyjętego silnika i dalej podobnie było, dopiero jak pompę na inną wymienili problem się rozwiązał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odczyt temperatury powinien być z kompa, nie ze wskaźnika, jest mało precyzyjny, tak wskazówka stoi w pionie od 70 do 120
Opublikowano
Reduktor jest nowy, rozmawiałem z moim gazownikiem i powiedział, że w starszych reduktorach bywało tak ten ma całkiem inna konstrukcje.

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odczyt temperatury z komputera lub ukrytego menu, bez tego nie ma o czym dyskutować. Wisko spina? Zaraz po odpaleniu na chwilę a później po rozgrzaniu? Termostat otwiera się (odczyt temperatury z czujnika na wejściu do chłodnicy, tu tylko komputer lub pirometr, ewentualnie łapka)? Wentylator elektryczny działa? Jakiej firmy jest termostat i pompa wody? Odpowiedź ja każde pytanie jest bardzo istotna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam

Pompa wody nowa SKF

Sprzęgło wiskotyczne NRF

Chłodnica Nissens

Wiskoza działa uruchamia się po odpaleniu na moment , później jak silnik jest zagrzany.

Co do temperatury muszę podjechać na kompa i co do termostatu też nie wiem ,ale też jest nowy.To tak wygląda jak by ten układ coś rozpychał.

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no rozpycha go temperatura i ciśnienie, ale czy nie ma gdzieś problemu, trzeba przede wszystkim odczytać precyzyjnie temperaturę, z doświadczenia mogę tylko napisać że temperatury 100/105 są jeszcze ok, jak już temperatura się podnosi wyżej, ciśnienie mocno narasta. Do odczytu podstawowych parametrów takich jak temperatura, możesz sobie kupić interfejs OBD typu VGate za 40zł i skontrolować to telefonem (dobrze się sprawdza do testów drogowych) czy odkasować błąd.

Wiskoza nawet już lekko zmęczona, z reguły na zimno startuje, najważniejsze jest to, jak się zachowuje jak temperatura narasta, może być nowa, a nie do końca dobrze skalibrowana/wyregulowana. Jaki tam siedzi termostat/kiedy się otwiera/kiedy że tak powiem idzie ogień na chłodnicę, i jak po tym właśnie zachowuje się wisko. Jaką temperaturę silnik utrzymuje na wolnych obrotach stojąc, a co się z nią dzieje jak auto zaczyna jechać i jakie są spadki tej temperatury, spadek temperatury pokazuje do jakiej temperatury schodzi termostat i jej pilnuje, jaka jest dysproporcja tych wartości po zatrzymaniu, to są ważne informacje

nikt nie spytał i też nie napisałeś, czym jest napełniony układ chłodzenia, bo dolewanie wody jak to było w starych autach lub cienkiego płynu, tu nie wchodzi w grę, może być wszystko w porządku i najlepszych firm, ale jak czynnik chłodzący nie spełnia swoich norm, będzie wysadzało ukł. właśnie przez niego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wracając do wiskozy, wszystkim polecam wiskozę z manualną regulacją, tu przykład Sachsa https://allegro.pl/oferta/wisko-wiskoza-bmw-e36-e30-e23-e24-e39-e34-e28-e12-8434915024?reco_id=97efc656-b2b9-11ec-80ea-968e751213df&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& tutaj na prawdę można precyzyjnie zapanować nad tym, kiedy ma się włączyć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do temperatury muszę podjechać na kompa.

Nie musisz. W ukrytym menu na zegarach wyświetli się ta sama wartość co przez OBD.

 

To tak wygląda jak by ten układ coś rozpychał.

Może korek od chłodnicy jest niesprawny ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też może być, ale zacięty korek z reguły wciąga węże na zimnym, sprawdź temperaturę.."Fuser" ma rację, można odblokować test 7 i odczytać to z zegarów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do termostatu też nie wiem ,ale też jest nowy.

Nowy niewiele znaczy, obecnie tylko oryginał działa prawidłowo, wahler też tylko często przepala się grzałka i już nie działa jak powinien.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ok byłem zmierzyłem

temperatura po 5 km 88st.C wyjście z chłodnicy 15st.C ,po przygazówce do 4000 obr. około 4-5 minut załączył się termostat 96-97st.C wyjście z chłodnicy około 38-40 st.C

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i dobrze powiedział, o taką informację chodziło, czyli problem raczej nie z bardzo wysokim ciśnieniem w układzie i temperaturą, tylko połączenia wodne/oringi
Opublikowano
Tak ,ale co dalej.przewody dokręcamy ,a i tak za chwilę na łączeniach cieknie?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
trzeba by dosłownie złapać za ten wąż i sprawdzić jakie to ciśnienie jest, tylko może być Ci trudno to ocenić, albo porównać z drugą E39, przeskoczyć na chwilę korkiem chłodnicy i sprawdzić co się będzie działo, ukł. chłodzenia stabilny, nie znika gdzieś przesadnie płyn, poza tymi drobnymi nieszczelnościami? Co tam za płyn jest nalany? Te rozszczelnienia ukł. wodnego pokazują się na silniku czy na instalacji gazowej? Przy LPG co pewien okres czasu, niestety trzeba te opaski pociągnąć mocniej
Opublikowano
Tak też pomyślałem wczoraj o korku chłodnicy, może to on jest powodem problemu.

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.