Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów i koleżanki. Mam pytanie póki co wciąż teoretyczne, tak że nie linczujcie mnie od razu. Chodzi mi o całkowite usunięcie i wyprogramowanie całej ekologii, czyli dpd, egr i nieszczęsne adblue, pewnie na koniec z podniesieniem mocy. Podstawowe pytanie brzmi, czy po pozbyciu się tego całego sprzętu nie zaczną w pewnym momencie wariować jakieś czujniki? Moje BMW jak w temacie, czyli f11 520d po lifcie 190km.
Opublikowano

Cze

Zależy kto to będzie robił i czy prawidłowo to wyprogramuje, na desce napewno nie będzie sypać błędami, ale po kostce coś może zostać, jeśli ktoś to ogarnięty zrobi będzie czysto w pamięci błędów.

Sam jeżdżę już bez eko 2 lata i jest pryma sort :norty: , wirus na 226KM i 455Nm, większy IC i pedal box, po tym setupie jest je*****cie :D (względem serii) . Warto po wywaleniu EGR klapy wyczyścić/wymienić. A zdecydowałem się po 200k na komplet razem z rozrządem i spokój.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam kolegów i koleżanki. Mam pytanie póki co wciąż teoretyczne, tak że nie linczujcie mnie od razu. Chodzi mi o całkowite usunięcie i wyprogramowanie całej ekologii, czyli dpd, egr i nieszczęsne adblue, pewnie na koniec z podniesieniem mocy. Podstawowe pytanie brzmi, czy po pozbyciu się tego całego sprzętu nie zaczną w pewnym momencie wariować jakieś czujniki? Moje BMW jak w temacie, czyli f11 520d po lifcie 190km.

Co byś nie chciał robić, to polecam najpierw zaktualizować oprogramowanie w sterowniku silnika, a następnie w nim grzebać. Choćby po to, aby mieć zastosowane wszystkie poprawki, które producent wprowadził

Opublikowano
Aktualizacja aktualizacją, jak najbardziej, ale nieszczelną chłodnicę EGR czy zabity popiołem DPF nie uleczy aktualizacja tylko wywalenie. Pomimo ubytku płynu chłodzącego ASO nadal twierdziło na akcji serwisowej że nie ma nieszczelności :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aktualizacja aktualizacją, jak najbardziej, ale nieszczelną chłodnicę EGR czy zabity popiołem DPF nie uleczy aktualizacja tylko wywalenie. Pomimo ubytku płynu chłodzącego ASO nadal twierdziło na akcji serwisowej że nie ma nieszczelności :duh:

Aktualizacja nie jest od tego, żeby leczyć takie problemy, ale wiele razy podczas diagnostyki, ista sugerowała mi aktualizację I-level powyżej pewnego poziomu(czyli aktualizację oprogramowania w sterownikach). W momencie gdy jest coś grzebane w sofcie, taka aktualizacja przywróci serię. W momencie gdy już będzie najnowszy soft, to nawet robiąc jakąś aktualizację w ASO, program już nie będzie chciał aktualizować sterownika silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.