Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Potrzebuję szybkiej i rzetelnej opinii, czy w ogóle warto myśleć nad zakupem tego o czym mowa, a więc G30 530e x-drive z 2017 z przebiegiem 129900 km. W internecie tylko testy, porady, mądrości, aut nowych z minimalnym przebiegiem na gwarancji. A jak w przypadku takiego sporego dystansu pokonanego? Te baterie, ciągle czytam, znajomi mi mówią, że byli w serwisie i znowu coś, znowu wymiana części akumulatorów, ten silnik elektryczny. Czy warto w ogóle rozważa hybrydę plug-in ponad 4 letnią z licznikiem 129900km? Nadmienię, że auto sprzedaje ASO, bezwypadkowe, od pierwszego właściciela, który zostawił je w rozliczeniu za nową Ósemkę za milion złotych, ale to chyba nieistotne. Mogę dokupić do auta gwarancję na max 2 lata.
Opublikowano

Jak z ASO, to poproś o historię serwisową i dowiesz się jak auto się spisywało przez 4 lata i coś nam podpowiesz :)

Tu raczej nikt nie ma takiego bogatego doświadczenia.

Im auto będzie starsze tym większe obawy przyszłego, potencjalnego kupca, trzeba to uwzględnić w obecnej cenie zakupu.....

Opublikowano
Napisałem już wiadomość z prośbą o historię serwisową auta. Bardziej mi chodzi, czy warto pod względem tej baterii/silnika elektrycznego. Wiadomo, że potencjalny nabywca każdego auta używanego musi liczyć się z tym, że za chwilę może zepsuć się np. podgrzewanie foteli, i o to mi się chodzi. Skupiam się tylko na układzie plug in.
Opublikowano

Mam historię auta, jakieś błahostki:

20.04.2017 start


19.04.2018 20750km Wymiana elektrycznego napędu nastawczego zaworu upustowego spalin

Electr. wastegate valve actuator for exhaust turbocharger (ATL) Fault codein diagnosis memory (warn

Zestaw nastawnika zaworu Wastegate


12.05.2018 23660km Wymienić sterownik klapy powietrza na górze

Top air flap/cooling flap (mechanics) Sticking/jammed

Przepustnice powietrza w góry


18.09.2018 29400km Head Unit High HU-H (Nav Professional) Software error / internal device

fault


22.10.2018 30750km DOPIERO PIERWSZA WYMIANA OLEJU +filtr oleju i micro filtr


23.05.2019 44700km Obydwa łożyska koła z przodu wymienić

Śruba oporowa kulowa

Piasta koła z łożyskiem


05.08.2019 50150km Programming F30 G1x G3x B48 control units (DME data status)


02.10.2020 59830 km DRUGA EVER WYMIANA OLEJU + Zadanie: Engine oil service

Zadanie: Service - vehicle check

Zadanie: Service - standard scope

Zadanie: Service - spark plugs

Zadanie: Service - air cleaner

Zadanie: Service - brake fluid

Zadanie: Service - micro

filter/activated carbon filter


11.06.2021 89950km TRZECIA WYMIANA OLEJU + Zadanie: Engine oil service

Zadanie: Service - standard scope

Zadanie: Service - micro

filter/activated carbon filter


najpierw było wszystko w BMW Sikora Lubin i oni wszystko wpisywali w kluczyk, jednorazowo Dealer Jaguar Land Rover TEAM Długołeka, też wpisane, potem przeniesienie do Dealer BMW M Best Auto Lublin, i ci niczego nie wpisują, ale widzę że zmieniają się daty kolejnych wymian oleju, filtrów i płynu hamulcowego. Jest pełno odczytań z kluczyka dat, przebiegów, ale nic przy tym nie jest napisane, ani co robione, ani co wymienione, praktycznie co miesiąc, dwa jest odczyt z kluczyka 2, albo odczyt z kluczyka 0, ale nic przy tym nie ma


koniec historii, nic związanego z bateriami, napędem elektrycznym, swoją drogą jak wszystko było w ASO robione rzekomo, 129900km prawie 5 lat i nie wymienione nawet klocki hamulcowe to dziwne

Opublikowano

Ja narazie przejechałem 80 000 km posiadam auto z przełomu liftu bo już ma id7. Z rzeczy które które miałem do tej pory to przy ok. 15 000km miałem awarie baterii. Auto stało 2 miesiące w naprawie wymieniali pakiety baterii kodowali i naprawili. Co było przyczyną nie dostałem odpowiedzi. W międzyczasie parę razy miałem wgrywane najnowsze oprogramowanie ze wglądu na mało optymalną prace klimatyzacji i czasem błędy na ekranie klimatyzacji. Przez ten czas miałem również wymienianą kolumnę kierowniczą( błąd polegał że nie powracała do wcześniej ustawionej pozycji). BTW miałem też zapoconą miskę olejową od skrzyni biegów co zostało uszczelnione poprawione.

Wg mnie generalnie dużo zależy od użytkownika i jego świadomego użytkowania to znaczy np. jeżeli auto jedzie w trybie elektrycznym to olej w silniku się nie nagrzewa czyli jeżeli wiesz że za chwile będziesz ostrzej jechał to lepiej wymusić wcześniejsze uruchomienie silnika spalinowego aby się wcześniej rozgrzał a nie że autostrada i but. Ja do pracy mam ok 30 km wiec jak siedzę w biurze to tylko jadę na elektryku. W biurze ładuje i wracam znowu na elektryku. Wydaje mi się również że przez napęd elektryczny spalinowy jest mniej obciążony np. w korkach. Jak zdecydujesz się na chip-tuning to będziesz bardzo zadowolony.

Podsumowując. Napęd jest ok pod warunkiem że masz gdzie się ładować. Minus mniejszy bagażnik i bak paliwa 42 litry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.