Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem E90 n53 218km od roku. Od początku borykam się z problemem. Auto było już u kilku mechaników. Na zimnym silniku wypada losowo zapłon na różnych cylindrach najczęściej na 4,5,6 czasem też na 2 i 3. Po całonocnym postoju auto drży nierówno pracuje trzęsie się czasem zgaśnie. Po dogrzaniu wszystko wraca do normy.

Wtryski robione w dwóch warsztatach. Cewki nowe, świece wymieniane uwaga 3 razy pomimo mówienia mechanikom że ich poprzednik je wymieniał. Pokrywa zaworów z odmą wymieniane przez poprzedniego właściciela (był problem z nierówną pracą silnika i spalaniem oleju). Wymieniane uszczelki kolektora. Ostatni mechanik stwierdził że został już tylko zawalony katalizator. Mam pytanie czy powyższe objawy mogą świadczyć o uszkodzonym katalizatorze. Czy ktoś wie czy na dolnym Śląsku zajmuje się ktoś takimi naprawami, okolice Jeleniej góry, Zgorzelca? Błąd na komputerze po zagrzaniu silnika tylko związany z katalizatorem. Spotkał się ktoś z takim problemem? Dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

Wtryski zostały zakodowane? Adaptacje skasowane i zrobione na nowo?


System NOX działa? Siarka wypala się normalnie?

Opublikowano
Wtryski kodowane, czujnik nox podmieniany i to samo, wydech odsiarczany, miał 30% zasiarczenia, był odpalany jakiś program i goniony na autostradzie przez mechanika spadło do 0. Co do adaptacji wszystkie wskoczyły normalnie oprócz dwumasy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koło zamachowe to podstawa adaptacji

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3. Po całonocnym postoju auto drży nierówno pracuje trzęsie się czasem zgaśnie. Po dogrzaniu wszystko wraca do normy.

 

Paliwo z lejących wtrysków zalewa w nocy cylindry. Jak się wypali silnik zaczyna "normalnie" pracować. /taki miałem objaw u siebie dwukrotnie, w obu przypadkach do wymiany były wtryskiwacze - wymieniałem 'na raty' nie wszystkie od razu/

 

Wtryski robione w dwóch warsztatach.

 

Co konkretnie było robione bo oprócz wymiany zużytych na nowe nic więcej z nimi nie da się zrobić. /parę osób z forum oddawało wtryskiwacze do 'regeneracji' które i tak nic nie dawała/


Problemy z katalizatorem mogą być następstwem lejących wtrysków. W efekcie jak już wtryskiwacz zablokuje się otwarty nie odpalisz auta albo odpalisz i zobaczysz smugę dymu i smród benzyny jak kiedyś ja.


Opisuje swoje doświadczenia ale wątpię aby katalizator był przyczyną wypadania zapłonów. Nie podałeś jaki błąd wywala ten katalizator.

Opublikowano
Wtryski 6 sztuk nowe, wcześniej wymieniane na używane, przed wymianą na nowe mechanik mówił to co kolega wyżej o stojącym paliwie na tłokach, ale po odkręceniu świecy i wpuszczeniu kamerki na każdym cylindrze sucho. Dokładnej nazwy błędu nie znam ale tak jak pisałem błąd odnośnie katalizatora. Pojutrze jestem umówiony na komputer to podam dokładne kody błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.