Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym podzielić się wiedza na temat dpf i wtrysków piezoelektrycznych

Na pierwszy rzut przejrzany układ dolotowy (szczelny), później dpf do prania i od razu wtryski do sprawdzenia na maszynie (sprawne) a dpf zapycha się po 20km

Szukając dalej zostały wsadzone wtryski od innego auta.

Bingo temat rozwiązany,problemem okazały się wtryski które były uszkodzone a na maszynie z wydrukiem były okej.

Myśle ze może komuś się przyda taka wiedza :)

Pozdro

Opublikowano

Na pierwszy rzut przejrzany układ dolotowy (szczelny), później dpf do prania i od razu wtryski do sprawdzenia na maszynie (sprawne) a dpf zapycha się po 20km

Szukając dalej zostały wsadzone wtryski od innego auta.

Bingo temat rozwiązany,problemem okazały się wtryski które były uszkodzone a na maszynie z wydrukiem były okej.

 

Nie ma takiej mozliwości by na stole nie wyszło,że któryś parametr wtrysku nie jest w normie.

Jest testowanych kilkanaście parametrów.

Chyba ,że ktoś poleciał w kulki.

Pokaż wydruk

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wtryski były testowane w Nadarzynie (diesel system )

Auto normalnie odpalalo,problem nastąpił tak naprawdę nagle. Szybciej się zapychał niż wypalał

Już brakło pomysłów to wrzuciło się używane wtryski.

Nie zdam relacji co ile się wypala bo auto klienta aczkolwiek po 100km było 20g sadzy nie jeżdżąc delikatnie. Dodam ze auto jest po chipie na 285km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.