Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

niestety na 2 lata opuściłem forum z racji sprzedaży mojego byłego już BMW e92, ale sentyment do marki pozostał. Teraz chciałem wrócić, ale w trochę bardziej praktyczny sposób i moje zainteresowanie przykuło BMW X3 F25. Z racji, że wcześniej w e92 miałem LPG i byłem mega zadowolony z użytkowania go teraz też chciałbym powrócić do takiego układu, a jedyny silnik, który nadaje się w tej budzie do LPG to właśnie ta sama konstrukcja, którą miałem w e92, czyli N52 (w e92 b25, tutaj b30) - znana z serii E.

Przychodzę do was z pytaniem jeżeli chodzi o miejsce na butlę. W e92 też nie było miejsca na koło zapasowe, więc miałem przerobioną podłogę i końcowy wydech i dzięki temu butla była podwieszona pod podłogą i cały bagażnik wolny.

Jak to jest w przypadku F25? Ktoś może śmiga takim sprzętem lub ma informację jak to wygląda? Widziałem że podnoszą podłogę bagażnika i w ten sposób mieści się jakaś tam butla. Mi raczej zależy na właśnie przerobieniu wydechu i ewentualnie podłogi, żeby bagażnik pozostał dalej praktyczny.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.