Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Mam pytanie odnośnie przekładni kierowniczej.

Czytałem różne opinie na ten temat i się zastanawiam jak to w końcu jest. Czy to norma że podczas postoju gdy silnik jest wyłączony i kręcimy kierownica szybkimi ruchami prawo w lewo to słychać stukanie a jak włączę silnik i tak robię to stukania nie ma. Podregulowalem śruba trochę przekładnie ale nie za mocno żeby wracała przy skręcaniu do pozycji 0, ale nadal na postoju przy wyłączonym silniku stuka. Na zapalonym nic. Na nierównościach coś sobie czasami stuknie i zastanawiam się czy przekładnia nie wyzionela ducha, ale jak sprawdzam w aucie mojej żony Seat cordoba jest tak samo. Na zgaszonym słychać stuki na zapalonym nic. W focusie mojej matki tak samo. Jak to w końcu jest z tym stukaniem.

Opublikowano

Czyli wychodzi na to że coś tam stukać musi na wyłączonym silniku żeby za sztywno nie chodziła.

Dzięki za odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.