Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Odkąd kupiłem moje e65 w sterowniku pojawiają się cały czas te same błędy, mianowicie:

2820 Fehler DIsa

2821 Disa Temperaturwarnschwelle


Samochód do momentu rozgrzania podczas jazdy faluje obrotami (objaw podobny do zużytego konwertera) po rozgrzaniu problem nie występuje.

Na wolnych obrotach silnik chodzi równo bez znaczenia na temperaturę, wogole chodzi jak zegarek.

Na desce nie ma żadnych błędów..

W zasadzie wiele ludzi by się tym nie przejmowało, ale z racji na to ze samochód służy mi tylko i wyłącznie do długich zagranicznych podróży chciałbym to naprawic.

Bardzo bym prosił o wskazówki do diagnozy problemu.


Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano
To chyba będzie zawór regulujący długość kanałów kolektora ssącego, czy jak tam się to zwało. W N62B40 i B48 z tyłu kolektora są takie dwa silniczki, nie wiem jak to wygląda w N62B36/B44. Można z ISTY wywołać procedurę aktywacji tego, jeżeli to się nie powiedzie to masz winowajcę.
Opublikowano
No właśnie jedyne co mi przychodzi do głowy to silniczek od sterowania wirnikiem lub zawór ciśnienia. Tylko dlaczego samochód ma pełna moc? Ogólnie to tam chyba nic więcej nie ma, ale może ktoś podrzuci jakieś pomysły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.