Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem ze znalezieniem informacji o momentach dokręcanie śrub w silniku N53. Już nie długo silnik osiągnie 490 000 km a rozrząd jeszcze oryginał , jeszcze jakoś szczególnie nie chalasuje , ale już trochę cykam mam skompletowany nowy rozrząd oraz przyrząd do ustawiania wałków rozrządu brakuje tylko tabelki z momentem dokręcania śrub rozrządu. pomocy z góry dziękuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To znowu ty.. Czekamy na 1 million na liczniku.... Juz nie warto zmieniac.
Opublikowano
Miliona nie będzie ,ale pół miliona na pewno , po wymianie rozrządu ten oryginalny mogę ci wysłać będziesz mógł sobie wymienić,albo chociaż pooglądać. Natomiast jeżeli chodzi o meritum sprawy to rozumiem że nie znasz odpowiedzi czyli techniczny głąb.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miliona nie będzie ,ale pół miliona na pewno , po wymianie rozrządu ten oryginalny mogę ci wysłać będziesz mógł sobie wymienić,albo chociaż pooglądać. Natomiast jeżeli chodzi o meritum sprawy to rozumiem że nie znasz odpowiedzi czyli techniczny głąb.

Niestety takie odpwiedzi nalezy cytowac abys nie mogl jej zmienic.

Opublikowano

Nie pochwalam zachowania kolegi ale zadał konkretne techniczne pytanie a ty odpisujesz w stylu „nie wiem ale się wypowiem” jak ci się nudzi to na forum jest sporo luźnych wątków.


Poltor - na tej stronie https://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e93/325i_n53_conver/4_tightening_torques/11__engine_(n53)/11__engine_block/1_azd__engine_block/ są jakieś momenty ale nie wiem czy do tych śrub które potrzebujesz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O rozrzadzie ten "kolega" rozpisywal sie w innym watku, dlatego taka moja odpowiedz na jego zapytanie. Niech tam dalej smieci a nie zaklada nowego tematu. Osoby ktore uwazaja sie ze cos wiedza, za taka uwaza sie "kolega" poltor, nie zadaja glupich pytan o momenty dookrecania...
Opublikowano
kkx5 zauważyłem że twoim celem jest osiągnąc milion wpisów trochę ich poszukałem i muszę stwierdzić że nie znalazłem nawet jednego merytorycznego piszesz żeby pisać. Natomiast jeżeli chodzi o moją wiedzę na temat mechaniki samochodowej to nawet nie próbuj się ze mną równać, dodam tylko że w całej mojej karierze miałem 17 aut robiłem wszelkiego typu remonty zawsze osobiście nigdy u mechanika to nie żart. Proszę nie pisz więcej głupich uwag.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17cie aut.... to ja robie w miesiac.... Daj juz luz, nie osmieszaj sie.
Opublikowano
bambaryła dzięki za pomoc jest jak myślałem 50Nm następnie 2razy po 90 stopni, miałem wątpliwości bo na you tubie znalazłem filmik jak facet kręci śrubę koła pasowego o 360 stopni.
Opublikowano
kkx5 co Ja mogę Ci odpowiedzieć , skoro dla Ciebie ktoś kto miał 17 aut w swoim 70 letnim życiu jest śmieszny , to ja mogę powiedzieć o Tobie ,że jesteś GŁUPI?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Poprawka jeżeli chodzi o moment dokręcania sruby centralnej wału korbowego nie 50N m a 100Nm i nie 2 razy po 90 stopni , ale jeden raz 250 stopni - naprawdę mocno.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaraz zaraz. Przeciez pisales w marcu ze stalo sie i w koncu robiles rozrząd i ze jestes 1500 zeta w plecy. Po czym jest prawie 2 miesiace pozniej a ty dalej piszesz pierdy ze szukasz info i rozrzad oryginal. :duh: krecisz cos i motasz.

🙃🙃

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Feel co ty nie kumasz informację o momencie dokręcenia śruby wału umieściłem dwa miesiące po wymianie rozrządu gdzie tu matactwo coś nie kumaty jesteś :idea:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.