Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wczoraj na trasie zauwazylem dziwne zachowanie mojego bmw mianowicie podczas gwaltownego przyspieszania auto raz mocno szarpnęło jakby sie zdławiło i doslownie na chwile wyswietlil blad napęd mozna jechac dalej nie zdazylem doczytac i blad zniknal. Ponadto odczuwalny jest spadek mocy i dziura przy predkosci obrotowej ok 3200obr/min przy gwaltownym przyspieszaniu. Czy to bedzie rozdzielacz xdrive? Jakie mniej wiecej koszty regeneracji xdrive w g30 i czy ktos moze polecic firme okolice pomorza ewentualnie poznan bydgoszcz wroclaw?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierburg robił lub nadal robi części na pierwszy montaż do wielu marek tak że możliwe że jest to to samo co oryginał bez loga bmw.


PS. Jeśli okaże się że to EGR to pamiętaj że przed montażem nowego zaworu trzeba podłączyć do niego wtyczkę, podpiąć kompa i cofnąć zawór bo inaczej się uszkodzi przy montażu.

Opublikowano
Ok dzieki ja na pewno nie bede robil tego sam, aczkolwiek w serwisie nieautoryzowanym, mam nadzieje ze chlopaki wiedzą o tym ze trzeba go cofnac?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli będzie to niezależny serwis bmw to z pewnością wiedzą o tym.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam egr wymieniony niestety auto nadal łapie dziure powyzej 3000obr/min... : / Rowniez nadal wystepuje szarpniecie.. zalozony egr OE. Jakies pomysly?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co powiedział serwis który wymieniał egr, nie przeprowadzili diagnostyki ?
Opublikowano
Przy odbiorze stwierdzili ze wymiana przebiegla pomyslnie i wykonali adaptacje zaworu. Czesci ja dostarczalem byl zawor egr, uszczelka, sruba i tulejka ale zauwazylem ze nie zalozyli nowej tulejki i sruby?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ok, ale mówiłeś im o problemie jaki masz i czy diagnostyka komputerowa niczego nie wykazała ? Edytowane przez guzior2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo jeśli pojawił się komunikat o awarii napędu to w ECU na pewno zapisał się błąd czego problem dotyczy.
Opublikowano
Ok a podpowiesz co jeszcze moze byc tego przyczyna i jakie mozliwe koszta? Lewe powietrze w dolocie badz przeplywka? Zauwazylem rowniez ze czasami na jalowym silnik lekko faluje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiele usterek może powodować takie objawy dlatego przed wymianą czegokolwiek należy przeprowadzić dokładną diagnostykę komputerem bo inaczej wymienisz sporo niepotrzebnych części.
Opublikowano
Kurcze no moj blad zaufalem na slowo forumowiczom ze to bedziw egr.. a powiedz jakbym chcial zeby z powrotem zalozyli stary egr aby zwrocic nowy egr to na pewno znowu skasuja tyle samo czyli 500?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z pewnością zapłacisz ponownie tą samą kwotę bo to cena za wymianę zaworu dlatego nie warto. Jedź do kogoś kto ma wiedzę, sprzęt i niech sprawdzi dokładnie gdzie jest problem.
Opublikowano
Tak zrobie, a przy jezdzie z takimi objawami ale bez zbednych przyspieszen cos sie dzieje negatywnego z silnikiem? Czy nalezy to robic natychmiastowo?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy co jest powodem, np. jeśli coś z x-drive lub skrzynią to dalsza jazda może zaszkodzić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden forumowicz napisal egr a ty bez sprawdzenia chociażby błędów jakie sie zapisały wymieniles owy egr :duh: garaz niczemu winny. Przyjechałeś z nowa częścią i kazales założyć to założyli. Pierwsze co to robi sie diagnostyke by w ogóle mieć punkt zaczepienia gdzie szukać.

Taki przykład. Kilka lat temu w teścia kia (diesel)bylo podobnie. Silnik powyżej pewnych obrotów dostawał mula. Check i auto ledwo jechalo. Też wróżenie z fusow ze pewnie cos strasznego, oddal auto do aso i okazalo się ze sitko w baku zatkane. Jakis ciulaty diesel na stacji musiał zalac. Sitko zatkane silnik nie dostawał tyle ile trzeba paliwa i wywalal błąd. Poki jechal spokojnie nie bylo problemu. Wieksze obroty, przepływ za slaby i wiadomo.

Forum jest po to by ewentualnie naprowadzić na problem a nie sluchac jak wyrocznie bo jeden kolo napisał ze to i to. Na odległość, bez oglądnięcia auta i diagnostyki.

Wierzysz jak ludzie kiedys w ten program w tv " ręce które leczą " :mrgreen:

🙃🙃

Opublikowano
Ok bez nerwow ja nie mam do nikogo pretensji przyznaje moja wina, ale co do paliwa to akurat leje tylko paliwo premium z jednej stacji wiec raczej to nie bedzie wina paliwa. W poniedzialek pojade na diagnostyke i sie dowiem o co tam chodzi mam nadzieje ze to faktycznie jakas bzdura.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie powiedzialem, ze to wina paliwa tylko dalem przyklad ze nigdy nie wiadomo co moze byc gdy wywali blad napedu. U jednego powazna sprawa u innego bzdura. Najlepiej jechac do tych ktorzy zajmują sie beemkami na codzień. Niech zrobia diagnostyke i zapewne znajda szybko co jest przyczyną.

🙃🙃

Opublikowano
Ci u ktorych bylem sie wlasnie zajmuja tylko bmw na codzien, jestem wrecz pewien ze zrobili diagnostyke i juz wiedza co tam jest ale zeby nie tracic roboty to zrobili to co chcialem czyli wymienili egr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.