Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczę, że starałem się znaleźć podobny wątek, ale niestety z marnym skutkiem.


3 dni temu miałem nieciekawą sytuację na trasie szybkiego ruchu. Przy jednostajnej jeździe z prędkością autostradową wszystko było okay z pracą silnika. Po zjechaniu na wolniejszą trasę silnik zaczął utrzymywać wyższe obroty bez redukcji biegów (skrzynia automatyczna) ok 2,5k. Po chwili delikatne szarpnięcia silnikiem ustające przy obrotach powyżej 2k. Przy dojeździe do najbliższego ronda i zatrzymaniu się obroty spadające do 0. Motor już był nie do uruchomienia.


Taka była historia, a teraz aktualna sytuacja.

Auto kręci rozrusznikiem lecz nie ma szans na odpalenie.

Po podłączeniu do kompa (INPA plus Delphi) brak błędów..

Z odczytu pracy "na bieżąco" z delphi problem z odczytem prędkości wału obrotowego (raz 0, sporadycznie około 200) - wymieniony czujnik położenia wału na nowy Boscha.

Czujnik położenia wałka rozrządu dopiero w wyniku odpięcia pokazuje nieciągłość więc wnioskuję, że wszystko jest z nim ok. - wymieniony dla pewności na drugi sprawny.

Ciśnienie na listwie pokazuje ponad 400bar podczas rozruchu.

Po poluzowaniu wtrysku paliwo jest, paliwo w dopływie (bezbarwna rurka) bez pęcherzyków. Filtr wymieniany około 15 tyś temu. Stan zbiornika 3/4.

Bezpieczniki zarówno z przodu, jak i z tyłu sprawdzane multimetrem - wszystkie ok.


Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam!

Opublikowano
Odłącz IBS na początek.

 

Odłączana klema kilkukrotnie, chociażby przy demontażu rozrusznika by wymienić czujnik położenia wału.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dodatkowo wymieniałem paliwo dla pewności. Paliwo wypompowane ze zbiornika i zalane świeże. Przy próbie rozruchu brak paliwa na wtryskach i błąd o braku komunikacji z immo. Synchronizacja przeprowadzona, ponownie brak błędów. Aktualnie auto odpala na samostart, gdzie wcześniej był z tym problem.


Gdzie szukać dalej problemu? :mad2:

Opublikowano

Skoro teraz pali na samostart ,a wcześniej miała z tym problem ,to była to wina zamkniętego dolotu,gdzie samostart nie miał mozliwości dostać się do komory spalania.

Co do problemu z odpalaniem to właśnie odpowiedziałeś sobie sam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, aktualnie podejrzenie pada na uwalony CAS, bo jest problem z zapłonem. Czy jest w stanie ktoś polecić kogoś od naprawy? Wiem, że istnieje opcja podrzucenia komuś CAS, DDE i kluczyków, tylko nie wiem kto się tym zajmuje..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.