Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, posiadam 528 w automacie, od sporego czasu zmagam się z błędem skrzyni, wchodzi w tryb awaryjnie, traci moc, na desce pojawia się żółta zębatka z wyrzyknikiem. Zaczęło się od błędu czujnika położenia walka, takie też były objawy, falowanie obrotów, problemy z odpalaniem itp. Kilka razy został zmieniany na zamienniki aż w końcu któryś zaczął działać (wiem że nie trawią zamienników).

Działała dłuższy czas a teraz znowu Inpa pokazuje błąd 65 i 83. Oba jako błąd sporadyczny, natomiast auto w dalszym ciągu łapie awaryjke, falują obroty. Ostatnio po jeździe na mieście została pod sklepem i nie chciała odpalić. Krecila ale bez skutków. Wróciłem po nią za 3godziny jak wystygła i odpaliła bez problemu. Pytanie gdzie szukać problemu dalej? Czy znowu wymienić czujnik walka + czujnik wału który jescze nie był wymieniany? czy szukać gdzieś indziej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik na pojedynczym czy podwójnym vanosie? Wiązkę między sterownikiem a silnikiem sprawdzałeś? Zobacz wtyczki na sterowniku silnika czy nie są zaśniedziałe i bezpieczniki obok sterownika. Pomijam fakt że zamienniki nie działają, niektóre tylko udają że działają.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż te błędy odczytane w inpa, jaki masz czujnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od wymiany czujnika położenia wałka ssącego.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
tak jak pisałem, był wymieniany trzy razy, chwilę podziałał i znowu to samo. Kupić ori i nie bawić się w zaminniki?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ewentualnie ori używkę w okolicy tak żeby u sprzedającego założyć do auta i zobaczyć czy działa.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
to jest kwestia temperatury, na zimnym nie ma żadnych błędów dopero po dłuższej jeździe po mieście gdzie jest częste hamowanie i ruszanie zaczyna wyświetlać błąd na desce i błędy pod kompem. Także żeby sprawdzić czy działa trzeba się trochę przejechać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o ori to albo działa albo nie dziala, wkładasz do auta, kasujesz błędy, odpalasz, przygazujesz, zgasisz, odpalisz sprawdzisz błędy. Jak nie ma błędu czujnika wałka to nie będzie. Z zamiennikami jest właśnie tak jak piszesz, błędy wyskakują losowo a sygnał generowany przez zamiennik nie jest idealny.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do trybu awaryjnego skrzyni to jest on spowodowany błędami silnika.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.