Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No właśnie dziwne bo BMW store całkiem nie przyjmuje tego numeru. Ale widzę że sporo osób wystawiało turbinę z tym numerem właśnie z BMW F10 520d 184km. Za granicą też są głównie z wersji 184km. Oby tak było :roll:
Opublikowano
Jeszcze nie, zrobię to dopiero jutro. I tak nie wyjmę turbiny bo jest na klucz dwunastokątny a akurat takiego nie mam... O ile rano coś takiego dostanę to działam dalej :)
Opublikowano

Kupiłem uniwersalną dokładkę do jedynki. Oczywiście pasowała mocno średnio :D

Ale pociąłem ją, zmieniłem trochę kształt i siedzi. Przy okazji usunąłem te "rogi"...


529f0b3174fb3359.jpg


496a9c4cb915de64.jpg


Jeszcze wyrównać, pomalować i będzie git


583e9c536ffcd168.jpg


e88f5d543ee0a14d.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wycieraczka out!


42abdc00b6f1ed09.jpg


Troszkę brudna... ciężko utrzymać przy takiej pogodzie. Nie ma lekko, trzeba jeździć.

Jeszcze inny dyfuzor i tył będzie się prezentował jako tako :D

Opublikowano

No i ostatni element układanki... Wtryski od wersji 184km. Niby regenerowane i chodzą dobrze, kwit jest... Ale jak zawsze, wszystko się okaże.


6853ac035c05499a.jpg


Turbo z f10 184km założone, pompa z b47 czeka, wtryski 184km czekają, większy IC też. Tylko wszystko założyć i stroić, jestem ciekawy czy coś z tego wyjdzie, czy rozwalę jeszcze przed zrobieniem mocy :P

Opublikowano

Zwiększam moc, a trzeba to jeszcze jakoś wyhamować... Oczywisty swap byłby na zaciski 57/30/348 z 335i ale ceny wysokie a dostępność słaba :/

Tania opcja to 57/24/330 ze zwykłej e90 3.0.

Nawet znalazłem komplet używanych hamulców z m3 (zaciski tarcze klocki w fajnym stanie) średnica 368mm za 800zł.

Ale jednak mam 2.0d to trochę bym przesadził w drugą stronę xD

A czy montował ktoś hamulce na przód z e60, e65 lub f10? Zaciski 60/30/348 są w świetnych cenach, ale wolę się zapytać czy taki zestaw pasuje do zwrotnicy itp? Robił to ktoś?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś wpadło radio Professional, ale produkcji Czeskiej. Wcześniej było przedliftowe, produkcji węgierskiej jak każde. A wcześniej business.

Po tym radiach stwierdzam że Business to wiadomo, szajs. Professional gra już akceptowalnie, tylko mają problemy z pikselami...

A Professional z końca produkcji i produkcji czeskiej nie dość że nie ma problemu z pikselami to gra wyraźnie lepiej. Polecam taką zmianę każdemu. Najlepiej jak sprzedający nie wie, że Czeskie są droższe. Wtedy da się wyrwać radio za fajną kasę :)


313b2ce3aec2c16b.jpg

Opublikowano

Wymiana radia PnP? Coś trzeba kodować?

Mam E87 2009 LCI z radiem i navi, zwykłe głośniki + sub pod fotelem, jak by to u mnie wyglądało?

Opublikowano
Ja nie mam navi, dlatego zmiana radia jest bardzo łatwa, wszystko pasuje. A jak jest navi to niestety nic więcej z dźwiękiem się nie zdziała. Jedynie można założyć tubę ze wzmakiem do bagażnika, albo powymieniać seryjne głośniki na hifi lub l7.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cos ty z nia zrobił? Jeździleś na niej bez powoetrza przez 10 kilometrow?
Opublikowano
Sam chciałbym wiedzieć co się stało xD przejechałem przez remontowane Tory, nagle poczułem że przy dodawaniu gazu ściąga w lewo, jak puszcze to w prawo. I w aucie jakby głośniej i coś stukało. Wyszedłem sprawdzić czy to może łożysko w kole, czy sprężyna pękła, czy może jakiś wahacz... żadnych luzów nie zauważyłem, powietrze było... jedyne co zauważyłem że strona pasażera stoi dużo niżej niż strona kierowcy :/ Ujechalem kawałek i nagle zaczelo cos walić, nagle chyba pękła... a musiałem pojechać 500m żeby odstawić auto w bezpieczne miejsce. Może coś leżało i wjechałem, nie wiem. Gorsza zagadka to to, dlaczego niżej stoi... Jutro pewnie się okaże, zostawiłem auto w Toruniu i po nie pojadę. Mam tylko nadzieję że nie zobaczę jedynki na pieńkach :roll:
Opublikowano

Sam chciałbym wiedzieć co się stało xD przejechałem przez remontowane Tory, nagle poczułem że przy dodawaniu gazu ściąga w lewo, jak puszcze to w prawo. I w aucie jakby głośniej i coś stukało. Wyszedłem sprawdzić czy to może łożysko w kole, czy sprężyna pękła, czy może jakiś wahacz... żadnych luzów nie zauważyłem, powietrze było... jedyne co zauważyłem że strona pasażera stoi dużo niżej niż strona kierowcy :/ Ujechalem kawałek i nagle zaczelo cos walić, nagle chyba pękła... a musiałem pojechać 500m żeby odstawić auto w bezpieczne miejsce. Może coś leżało i wjechałem, nie wiem. Gorsza zagadka to to, dlaczego niżej stoi...

Dziwna zagadka, prawa strona leży, a opona rozwalona z lewej :?:

Jutro pewnie się okaże, zostawiłem auto w Toruniu i po nie pojadę. Mam tylko nadzieję że nie zobaczę jedynki na pieńkach :roll:

Opublikowano

Powoli przywracam ją do żywych, aktualnie z tyłu pożyczone stalówki... xD Niestety BBS ma lekkie pęknięcie :| Oddaję do naprawy, kupiłem oponki Goodyear Eagle F1 SuperSport, używki ale jak nowe... 2021 rok. A i jutro będzie u lakiernika. NARESZCZIE!

Do tego kupiłem zaciski na przód z 335i :8) Zrobię swapa hebli, ale najpierw skompletuje wszystko jak należy. A tył wleci pod tarcze 336mm.

Fota na stali i kilka fotek jeszcze przed tragedią xd


cd6e8f7f6a670ceb.jpg


6bf2f757cde8bcba.jpg


264ee9fbd12b802b.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak jak pisałem wcześniej, wleciały zaciski z 335i pod tarczę 348mm. Do tego tarcze Mikoda GT, nie za drogie, takie w sam raz :D Jeszcze odmalować zacisk i można zakładać, jest tylko jeden problem... Jeszcze nie mam auta :roll:


7c138549eca65870.jpg

Opublikowano

Jedynka wróciła od lakiernika, teraz odcienie wyglądają dużo lepiej. Od razu po powrocie wleciały hamulce 348mm z 335i, założone już są naprawione BBSy i zmieniony olej. Nic tylko jeździć :8)

A no i w końcu są progi M pakietowe.


9d627d4835ac1b78.jpg


d74d9366f9f7e5e3.jpg


d6015241f58c8820.jpg

Opublikowano

Jedynka odżyła, świeży lakier, fajne hamulce. No i w końcu nie ma rozwalonej nakładki progowej po pękniętym lewarku, teraz są Mpakowe tak jak należy. Oceńcie sami :P

Powoli wszystko ogarniam, niedługo przyjdzie czas żeby założyć graty do zwiększenia mocy...


8ae3b8eae6e66f2c.jpg

2a87939f9c1ef958.jpg

5e6ffada5590af0e.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I po majówce z BMW. Było troszkę roboty, szczególnie w 2 ostatnie dni przed samą majówką... Naprawa zamka kierowcy, malowanie zaślepki, malowanie jednego zacisku i ogarnięcie wycieku, zmiana opon przód i parę dupereli. Do tego oczywiście polerka całego auta żeby nie było wstydu, troszkę po tym odżyła i prezentuje się zdecydowanie lepiej. A na samej majóweczce pojawiłem się z ładniutką f20, czasem ktoś zwrócił uwagę na te autka, troszkę to cieszyło :D


df1895e6bc76e6fc.jpg


ca1dbef1232af379.jpg


b4eaefad42fce194.jpg


e16544997a0c8ecf.jpg


b5944c65e6f6b2e5.jpg


Teraz pora zająć się mocą... Przed majówką nie chciałem, bo czułem że zacznę robić i coś się spierdoli.... I nie pojadę nigdzie xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.