Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mogło być zbyt dobrze. Beemki jedynki i trójki mają głośniki w boczku... Dlatego musiałem wyciąć dziurę w wygłuszeniu i założyłem na to wszystko oryginalne wygłuszenie. Bez tej dziury nie wchodził głośnik :)


5f43970718805985.jpg


86a0576a394c1521.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczyło odpowiednio wyprofilować matę bez cięcia. Ja przykleiłem jeszcze matę gąbkową do boczku.
Opublikowano
Tak też raczej coś polepszy. Wiadomo że lepiej dać maty z jak największych kawałków :) Nie byłem pewny czy zakleić te wzmocnienia, ale jak widać zostawiłem je bez wygłuszenia... W necie różnie piszą :D
Opublikowano

Dodatkowo testuje teraz "elektroniczną szpere".


f226f31080f98c11.jpg


Zmienione na vert 2 czyli z e-lsd. Jak będzie to jako tako działać to może wstawię coś na YT żeby to pokazać. Pogoda już coraz lepsza do takich testów :8)

Opublikowano

Tak, zakodowane w DSC. Podobno 123d, 135i itp zazwyczaj to miały. Różnica w 123d była chyba samego przełożenia, a e-lsd tylko zakodowane :) A ja dłuższy czas szukałem dyfra z 123d... Niepotrzebnie :duh:

Są filmiki z tym bajerem w e90 i f20. Ja przetestuje to dokładniej, może coś nagram i dam znać :D

No i z tego co wyczytałem działa to na podstawie czujników ABS, widzi że jedno koło się ślizga a drugie stoi. Sprawdzałem jednym kołem na mokrej trawie, ale różnica jak już była to delikatna. Czekam na kolejny deszcz

Opublikowano

Pompa z B47 i turbinka z n47d20c (184km) czekają na montaż... Tak samo jak cooler 335d (tylko gdzieś w domu go zgubiłem :roll: )

Turbinę jakoś pewnie zmienię samemu, nad pompą muszę pomyśleć czy się za to brać czy odpuścić i dać majstrom... (Termin za miesiąc i koszt 500zl)

Pomyśle jeszcze nad wtryskami z n47d20c 184km. Mam plan na 220km, jakby było więcej to super ale na cud nie liczę :lol:


48ce5a1656a8f0fc.jpg d5da2844797a5c00.jpg

Opublikowano

Udało się dorwać oryginalne lampy Black Line. Rok temu okleiłem oryginalne ledowe folią i szczerze efekt bardzo podobny... :?

Ale wygląda to znośnie, porównajcie sami :D


a9838b546a0855bc.jpg


c4cc187597461f7e.jpg


1218ce393e978c5f.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa z B47 i turbinka z n47d20c (184km) czekają na montaż... Tak samo jak cooler 335d (tylko gdzieś w domu go zgubiłem :roll: )

Turbinę jakoś pewnie zmienię samemu, nad pompą muszę pomyśleć czy się za to brać czy odpuścić i dać majstrom... (Termin za miesiąc i koszt 500zl)

Pomyśle jeszcze nad wtryskami z n47d20c 184km. Mam plan na 220km, jakby było więcej to super ale na cud nie liczę :lol:


48ce5a1656a8f0fc.jpg d5da2844797a5c00.jpg

 


rozumiem, ze masz silnik d20c 143km i kupiles turbo od wersji 184km? bardzo jestem ciekaw tego swapa. pasuje p&p? podobno sa jakies zmianu w kostce nastawnika potrzebne... pisz jak najwiecej na temat tego swapa, moze byc na priv jesli mozesz. to turbo jest od F10? jaki numer turbiny?


no i jak tam kodowanie dsc?

Opublikowano

Mam n47d20a więc szczerze to nie mam pojęcia jak będzie z montażem turbo... Pewnie trzeba będzie zamienić kabelki, ale nie wiem jak :duh: Turbina jest z f10, nr 724779

A co do kodowania dsc to ciężko ocenić, wydaje mi się że teraz chętniej leci bokiem... Ale najprościej byłoby to sprawdzić na śniegu i pustym placu z zakodowaną "szperą" i bez (u mnie nie ma do tego żadnego miejsca... A mandaty teraz wysokie). Cos ogarnę :D

Opublikowano

Byłem zdecydowanie sceptycznie nastawiony. Ale jednak w dzień black line robią robotę. Wyglądają inaczej niż oryginalne oklejone folią :8)

1c861020455c04c6.jpg e298f4210981e6a6.jpg

W weekend wymieniłem amorki z wysłużonego Bilsteina B8 na AP. I to trochę downgrade... B8 miało lagę USD jak w motorku, AP ma lage cienką jak ori amorek. Jeździ się dobrze, ale chyba wolałem b8. Tłumiły dobrze, ale przy manewrowaniu było słychać dziwne stuki. I NAJDZIWNIEJSZE! Po zmianie z b8 na AP, na tej samej sprężynie Eibach Sportline -40... Auto się podniosło 1-1.5cm do góry :duh: teraz jest japa, muszę chyba założyć niższe poduchy amora...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam n47d20a więc szczerze to nie mam pojęcia jak będzie z montażem turbo... Pewnie trzeba będzie zamienić kabelki, ale nie wiem jak :duh: Turbina jest z f10, nr 724779

A co do kodowania dsc to ciężko ocenić, wydaje mi się że teraz chętniej leci bokiem... Ale najprościej byłoby to sprawdzić na śniegu i pustym placu z zakodowaną "szperą" i bez (u mnie nie ma do tego żadnego miejsca... A mandaty teraz wysokie). Cos ogarnę :D

 

a... no to z turbo bedziesz mial pewnie wiekszy klopot... powodzenia i koniecznie napisz czy Ci sie udal swap.


co do kodowania - a jak dziala teraz DSC? w ogole dziala czy on zostal calkiwicie wylaczony tym kodowaniem? ta e-szpera dziala po wylaczeniu DSC czy caly czas, bo jakby jedno wyklycza drugie. jak dsc pilnuje auta to szpera nie ma sensu czyli trzeba wylaczyc DSC, zeby mozna bylo urwac tyl tak?


nawet jesli ta e-szpera dziala caly czas, to i tak zeby z niej skorzystac i zeby dsc nie pilnowal tylu to trzeba go wylaczyc chyba...

Opublikowano

Trochę rozebrałem beemke, podpiąłem nowy nastawnik bez wyjmowania starej turbiny... I jest błąd nastawnika... Może ktoś wie jak trzeba zamienić piny?


Przy włączonym dsc nie da się latać bokiem ani nic, komp pilnuje jak wcześniej. Po kliknięciu albo przytrzymaniu i dodaniu gazu do dechy np na skrzyżowaniu, ciasnym zakręcie i niskim biegu czuć jak od razu chce jechać bokiem. Oczywiście na mokrym bo to tylko 118d po sofcie. Od czasu jak z tym jeżdżę ani raz nie zamieliła mi do odciny mieląc jednym kołem i nie ruszając. Zawsze czuć że drugie jakoś przeskoczy i walczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok czyli tak jak myslalem... standardowo pilnuje DSC a zeby "skorzystac" z tej e-szpery trzeba standardowo DSC wylaczyc trzymajac przycisk...


co do turbo - jest podobno roznica w pinach nastawnika nawet miedzy d20c 143 i 184, wiec miedzy d20c a d20a na pewno bedzie.


nie lepiej bylo kupic gwizdek od 320d d20a?


no i z tego co napisales wynika, ze kostaka pasuje... czyli moze wystarczy przepiac piny


szkoda ze nie masz d20c... bo od dluzszego czasu staram sie to rozkminic, ale informacje sa rozbiezne.

Opublikowano
Z f10 184km to niby najwydajniejsza... Dlatego dopłaciłem i taką wziąłem. No i wyszło jak zawsze. Mam nadzieję że ktoś w logiczny sposób pokaże co trzeba zrobić żeby to ruszyło... Nie może być zbyt łatwo :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a turbo kupowales nowe czy po regeneracji? jesli nie tajemnica to jaka cena?


jestes pewien tego numeru turbo? bo google wyrzuca ze ten numer 724779 to gwizdek od d20a 177

Opublikowano

Kupiłem używane z BMW f10 więc powinno być 184km. Jest mały dopuszczalny luz i dałem za nie chyba między 400 a 500zł. Lepiej kupić tańszą i sprawdzić czy ma to prawo działać niż wywalić całą kasę w błoto bo okaże się że jednak nie pasuje :D

Jakby było z wersji n47d20a 177km to może by pasowała. A jak nie pasuje to pewnie jest faktycznie z d20c 184km :lol:

Opublikowano

Taki nr jest

fe297500e10c0044.jpg


Po wpisaniu w google wyskakują jakies turbo z f10 520d ale też coś na polskim allegro i n47 177km... Chyba że handlarz miał faktycznie turbo 177km ale wpisał numery wszystkich turbin jakie znalazł żeby dopisać że pasują zamiennie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
prawde mowiac te numery mowia tyle co nic... wg internetu to ona do wszystkiego pasuje 143, 163, 177, 184.... ten sam numer i rozne wersje sinikow...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.