Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej. Ile wytrzymały Wam pióra wycieraczek? Mam 19 tysi I od strony pasażera zostawia już kreski na szybie więc jakieś mikro uszczerbienia ma. Od strony kierowcy jest jeszcze ok? Reklamować czy mam się szykować na wydatek po 16 miesiącach użytkowania?
Opublikowano
Hej. Ile wytrzymały Wam pióra wycieraczek? Mam 19 tysi I od strony pasażera zostawia już kreski na szybie więc jakieś mikro uszczerbienia ma. Od strony kierowcy jest jeszcze ok? Reklamować czy mam się szykować na wydatek po 16 miesiącach użytkowania?

 

Ja w każdym samochodzie jaki miałem wymieniałem po zimie po prostu... Tutaj raczej za duzo zmiennych w gre wchodzi, zeby jakos szacowac na ile srednio piora wystarczaja...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czasem wystarczy jedno przymarznięcie do szyby i włączenie ich żeby po oblodzonej szybie szorowały i mogą się już nadawać do wymiany. Także to nie kwestia przebiegu.


Jeśli pilnujesz żeby zawsze dobrze szyba odmarzła, to starcza na dłużej.

Opublikowano
No spoko. Z raz czy dwa się zdarzyło mi machnąć po przymrożeniu bo niestety były na Auto. Jakoś przeżyję.
Opublikowano

Dwa razy w roku wymieniam minimum. Pierwsze wymieniłem po 6 miesiącach (styczeń-sierpień).

Mało trwałe są.


Ogólnie żałuję, że wymieniłem tak rzadko bo ta po stronie kierowcy porysowała mi szybę dość mocno.


Polecam o to dbać. Zamiennik VALEO jest na allegro za 90 zeta więc nie ma co oszczędzać.

Opublikowano
Ja jestem porażony niską jakością piór BMW. Reklamacji nie uwzględniają (zdaje się, ze gwarancja była na 3 tyś km). Moja pierwsza trasa na drugi dzień po odebraniu auta miała 2 tyś km i deszcz nie padał.. Czyli gwarancja to gówno. Na pierwszym przeglądzie po kilku miesiącach zgłosiłem, że pióra przody i tyły są do bani i piszczą praktycznie od nowości. Reklamacja nie uwzględniona. Kupiłem więc nowe.. znowu przejechałem może 15 tyś km (2 miesiące jazdy) i znowu praktycznie trzebaby je wymienić. W poprzednim audi wymieniałem przednie po 150 tyś km, a tylną zmieniałem raz na 300 tyś km dopiero. To jest jakaś porażka to co mam teraz. Jeżdżę na takich jakie mam, zmienię po zimie, ale czuję duży niesmak bo komplet kosztuje ponad 300 zł za przody i tyły a w audi w ogóle o temacie piór zapominałem na dłuuuuugi czas.
Opublikowano
U mnie 11 tys km dopiero i zbierają idealnie ale inny problem się pojawił. W najszybszym trybie lewa wycieraczka zaczęła stukac w słupek. Czy ktoz też tak ma?

 

Zdarzyło się u mnie kilka razy jakieś dziewne zachowanie, ale niekoniecznie na najszybszym biegu. Pomagało wyłączenie i ponowne właśnie szybkie uruchomienie, ale na mokrej szybie i jakoś wróciło do normy.

Opublikowano
Dwa razy w roku wymieniam minimum. Pierwsze wymieniłem po 6 miesiącach (styczeń-sierpień).

Mało trwałe są.


Ogólnie żałuję, że wymieniłem tak rzadko bo ta po stronie kierowcy porysowała mi szybę dość mocno.


Polecam o to dbać. Zamiennik VALEO jest na allegro za 90 zeta więc nie ma co oszczędzać.

 


A one mają te wycięcia pod dysze spryskiwacza? Na razie zamówiłem oryginały bo w takim razie jak na 19 tysi u mnie w takim razie całkiem dobrze przetrwały i są ciche. Ale rozważałem Valeo albo Boscha tylko jakoś nie mogłem ze zdjęć wywnioskować tych wcięć pod dysze spryskiwacza. Gdzie mi tu na forum mignęła informacja, że nie OEM tego nie mają. Ale może się coś już zmieniło.

Opublikowano
Ja jestem porażony niską jakością piór BMW. Reklamacji nie uwzględniają (zdaje się, ze gwarancja była na 3 tyś km). Moja pierwsza trasa na drugi dzień po odebraniu auta miała 2 tyś km i deszcz nie padał.. Czyli gwarancja to [bAD]. Na pierwszym przeglądzie po kilku miesiącach zgłosiłem, że pióra przody i tyły są do bani i piszczą praktycznie od nowości. Reklamacja nie uwzględniona. Kupiłem więc nowe.. znowu przejechałem może 15 tyś km (2 miesiące jazdy) i znowu praktycznie trzebaby je wymienić. W poprzednim audi wymieniałem przednie po 150 tyś km, a tylną zmieniałem raz na 300 tyś km dopiero. To jest jakaś porażka to co mam teraz. Jeżdżę na takich jakie mam, zmienię po zimie, ale czuję duży niesmak bo komplet kosztuje ponad 300 zł za przody i tyły a w audi w ogóle o temacie piór zapominałem na dłuuuuugi czas.

Uważasz że BMW ma jakoś fenomenalną mieszankę gumy v audi. Przecież jakaś fabryka tłucze takie wycieraczki do kilkunastu - kilkudziesięciu marek różnią się jedynie długością pióra.

Ps wycieraczki można załatwić po kilku dniach jazdy. Nie jest to trudne. Ja mam swoje od nowości ponad 60 tys km i jakoś działają bez problemu. Mróz, piasek, słońce robi swoje niezależnie do przebiegu

Opublikowano
Ja jestem porażony niską jakością piór BMW. Reklamacji nie uwzględniają (zdaje się, ze gwarancja była na 3 tyś km). Moja pierwsza trasa na drugi dzień po odebraniu auta miała 2 tyś km i deszcz nie padał.. Czyli gwarancja to [bAD]. Na pierwszym przeglądzie po kilku miesiącach zgłosiłem, że pióra przody i tyły są do bani i piszczą praktycznie od nowości. Reklamacja nie uwzględniona. Kupiłem więc nowe.. znowu przejechałem może 15 tyś km (2 miesiące jazdy) i znowu praktycznie trzebaby je wymienić. W poprzednim audi wymieniałem przednie po 150 tyś km, a tylną zmieniałem raz na 300 tyś km dopiero. To jest jakaś porażka to co mam teraz. Jeżdżę na takich jakie mam, zmienię po zimie, ale czuję duży niesmak bo komplet kosztuje ponad 300 zł za przody i tyły a w audi w ogóle o temacie piór zapominałem na dłuuuuugi czas.

 

Tną koszty gdzie się da. Tu znika pokrywa reflektorów pod maską, tu coraz gorsze pióra. Niedługo znowu coś. Trochę jak z telefonami - nagle bez ładowarek zaczęli sprzedawać. Ktoś w serwisie mówił, że to co mamy na autach z fabryki potrafi być gorszej jakości niż ten sam oryginał który kupisz sobie sam. Ile w tym prawdy? Nie wiem.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Ja jestem porażony niską jakością piór BMW. Reklamacji nie uwzględniają (zdaje się, ze gwarancja była na 3 tyś km). Moja pierwsza trasa na drugi dzień po odebraniu auta miała 2 tyś km i deszcz nie padał.. Czyli gwarancja to [bAD]. Na pierwszym przeglądzie po kilku miesiącach zgłosiłem, że pióra przody i tyły są do bani i piszczą praktycznie od nowości. Reklamacja nie uwzględniona. Kupiłem więc nowe.. znowu przejechałem może 15 tyś km (2 miesiące jazdy) i znowu praktycznie trzebaby je wymienić. W poprzednim audi wymieniałem przednie po 150 tyś km, a tylną zmieniałem raz na 300 tyś km dopiero. To jest jakaś porażka to co mam teraz. Jeżdżę na takich jakie mam, zmienię po zimie, ale czuję duży niesmak bo komplet kosztuje ponad 300 zł za przody i tyły a w audi w ogóle o temacie piór zapominałem na dłuuuuugi czas.

 

Tną koszty gdzie się da. Tu znika pokrywa reflektorów pod maską, tu coraz gorsze pióra. Niedługo znowu coś. Trochę jak z telefonami - nagle bez ładowarek zaczęli sprzedawać. Ktoś w serwisie mówił, że to co mamy na autach z fabryki potrafi być gorszej jakości niż ten sam oryginał który kupisz sobie sam. Ile w tym prawdy? Nie wiem.

 

Jakim cudem może być gorszy oryginał z fabryki niż kupowany przez klienta? Prędzej uwierzę w optymalizację jakościową produktu (jakość wystarczająco wysoka żeby przetrwało gwarancję, ale jednocześnie nie wyższa niż potrzebna).

Opublikowano
Jakie wycięcia? Nie wiem, zamówiłem już dwa razy i wszystko jest cacy.

Nr VALEO 574470 https://allegro.pl/oferta/valeo-wycieraczki-silencio-xtrm-bmw-3-8545551675

 

Sorki jakoś patrzyłem na prowadnicę tego spryskiwacza i jakoś mi się wydawało, że tam jest na ramieniu taki profil, ale to moje oczy zawiodły. Ja już wymieniłem jeszcze raz na oryginał. Zobaczymy, jak się będzie zachowywać.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Musze wymienic piora wycieraczek, po stronie kierowcy zaczyna mazac. Generalnie z pior oem jestem zadowolony, cicho pracuja w porownaniu do pior grupy vag. Czy ktos probowal zmienjiki z valeo i cos o nich powie?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Kupilem valeo na probe, pouzywam i powiem co sa warte i czy jest sens je kupowac czy jednak tylko oryginal. Cena 120 do 280 … zobaczymy

I jak się sprawdzają?

Opublikowano
Kupilem valeo na probe, pouzywam i powiem co sa warte i czy jest sens je kupowac czy jednak tylko oryginal. Cena 120 do 280 … zobaczymy

I jak się sprawdzają?

 

Ja odpowiem bo tez kupiłem. Są ok, nie widzę różnicy z OEM.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja poszedłem w totalną ekonomię i kupiłem:

https://allegro.pl/oferta/wycieraczki-plaskie-visee-hexa-600-x-480mm-12538339040

WYCIERACZKI PŁASKIE VISEE HEXA 600 x 480MM

Używam od 3 dni. Wyglądają ok, na razie zbierają, może trochę głośniejsze niż oem... Zobaczymy. Kupiłem z ciekawości bo są bardzo tanie. Nawet jak wytrzymają do końca zimy to będzie dobrze. Wcześniej do innych aut kupowałem Valeo i średnio byłem z nich zadowolony dlatego spróbowałem teraz innych.

Pióra oryginalne wytrzymały prawie 50kkm (23 miesiące używania).

Opublikowano

Moje OEM po wymianie zaczely mazac po 8 miesiacach

Kupilem teraz denzo i glosnosc ok, cena niska ale od nowosci zostawiaja dwie delikatne smugi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja kupiłem Valeo i jestem zadowolony. Co prawda nie mają tych wycięć na dysze spryskiwaczy ale w praktyce nie czuję aby gorzej pryskało.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A czy ktoś przerabiał jakis zamiennik ale taki aby miał te wcięcia ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Serio nikt nie wie czy bosch lub inne valeo ( ktore nie ma chyba tych podciec ) nie bedzie problemem dla spryskiwaczy ?!

Różnica w cenie ogromna.

Opublikowano
Nie mam najmniejszego pojęcia o jakie podcięcia chodzi. Mam zamienniki Valeo i nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu spryskiwaczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.