Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam dość poważny problem z x5 3.0d 183 konie , jak tylko ruszam z miejsca dodając gazu auto całe wpada w wibracje, im więcej i im szybciej dodam gazu tym wibracje są więkrze, momentami mam wrażenie że skacze całe na boki, siedzenia się telepią czuć wibracje na siedzeniu. Ustawiając stała pretkosc przykładowo 100 na autostradzie auto ciągle drży im szybciej tym bardziej gdy puszczam całkowicie pedał gazu auto przestaje i jedzie idealnie, do czasu aż nie dotknę pedała gazu. Sprawdzone zawieszenie, amortyzatory, chamulce i wszystko ok. Skrzynia nie przeciąga, zmienia ładnie biegi. Dodam że padło mi wspomaganie ale mam do wymiany pompę wspomagania i tu raczej nie ma zbieżności. Dodam że im dłuzy odcinek drogi pokonuje przykładowo 150 km jest gorzej, dyfery suchutkie podpora wału dobra.


Proszę o pomoc bo nie chce wymieniać połowy auta bez potrzeby a mechanikom nie ufam

Opublikowano

hej

czy poduszki silnika byly sprawdzone? kiepskie dojscie do jednej poduszki jest ale to moze miec wplyw na te wibracje ewentualnie przewody cisnienia do tych poduszek

ewentualnie przeguby moga tez byc do sprawdzenia


natomiast najlepiej zdac sie na sprawdzonego mechanika bo przyczyn moze byc wiele ale to moga byc poduszki


taka uwaga ostatnio tez mialem drganie lekkie czasami na kierownicy wymienilem poduszki i wtedy dopiero zaczelo telepac autem

zamienilem na stare orginalne i na tych jezdze

zamiennikow poduszek nie kupuj jesli to one sa walniete tylko oryginalne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przeguby wewnętrzne w pierwszej kolejności
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
A może łańcuszek reduktora napędów się wyciągną? Bo na zimnym jest to mniejszy efekt, wydaje mi się że po nagrzaniu jest znacznie gorzej. Znajomy dziś mówił mi że miał u siebie w x5 podobnie i okazało się że łańcuszek reduktora się wyciągną po wymianie wszystko wróciło do normy. Jak myślicie? Dopiero 22 oddaje auto na warsztat ale już nie raz mnie mechanik oszukał i nie chce ponownie tego przerabiac, dziś wjechałem na kanał i chciałem sprawdzić te przegłuby ale ani milimetra luzu ani w stronę koła się nie ruszają ani przód tył
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

poruszaj kielichami wewnętrznymi półosi, półosie są połączone z kołem i jak dotykają ziemi to nie będą się ruszać

Nie ma co szukać dziur na księżycu, ile to auto ma mieć przebiegu? U kolegi w 4.4 z przebiegiem 420 tyś reduktor był lalka

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Niby ma 329 tys ale wątpię hahaha napewno już jacyś druciarze byli zrobię tak jak mówisz tylko muszę znalesc podnośnik który to auto udźwignie u mnie w garażu haha dam znać
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Auto u mechanika już 2 tydzień i żadnych luzów w zawieszeniu, żadnych luzów na przegłubach wewnętrznych i zewnętrznych, żadnych luzów w reduktorze i napędach, poduszki pod silnikiem i pod skrzynia w idealnym stanie, tłumik drgań i podpora wału jest ok, A auto ma wibracje podczas obciążenia i jazdy. Dziś ma sprawdzić wtryski w aucie bo brakuje pomysłów na to :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.