Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem ogólnie świeży w tych tematach i chciałbym się dowiedzieć co i jak może miał ktoś podobną sytuację

Mianowicie kupiłem bmw e39 535i m62 3,5i 180kW 245kM bez gazu, z wyciętymi katalizatorami. Po przejechaniu pierwszych 200km zapala się check engine, podłaczam kompa oczywiście obydwa katy. Auto co raz bardziej szarpie przy przyspieszaniu na niższych obrotach. Gdy kręce go wyżej jest git. Na postoju delikatnie (prawie nieszłyszalne) "kaszle" , strzeli sobie z wydechu

Teraz zwracam się do was z pytaniem co zrobić czy jeśli usunę sondy będzie jakoś znacząco więcej palić? czy lepiej kupić zamiennik nowy katalizator?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Usunięcie softowo sond załatwi sprawę. Nie będzie więcej palił, tylko tyle ile musi. :mrgreen:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.