Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem dotyczący m54b30 z ubytkiem oleju, znika on w takim szybkim tępie że to nie dowiary a więc, poprzedni własciciel kazał lać " MOTUL 8100 X-POWER 10W60 A3/B4 API SN/CF 5L "

motor jest praktycznie po generalnym remoncie silnika, jedyne co nie było remontowane to sam dół ponieważ wszystko było okej lecz wszystkie uszczelki itd zostały wymienione średnio co 1000km potrafie dolać 1.0/1.5L oleju cięzko dokładnie stwierdzić lecz auto nie kopci na niebiesko ani w spalinach nie czuć zapachu oleju jedynie gdzie widocznie było "zapocenie" to pomiędzy skrzynią (automat) a silnikiem czyli jakby z tyłu silnika ale jest tam tak ciezkie dojscie ze nie mialem jeszcze czasu sprawdzic dokladnie duzo ludzi pisało też o wymianie odmy może ktoś miał podobny problem? Albo problem jest olej? Błagam pomocy, nie dopuszczam do myśli że może palić tak dużo oleju dodam ze auto jest w lpg.

Opublikowano
Odme na pewno warto wymienić jak nie była wymieniana wcześniej, ale wątpię żeby przez stara odme palił ponad litr oleju na 1000km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.