Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ogólnie to wczoraj wymieniłem na tym cylindrze nr.5 wtrysk regeneranowany. A dziś z rana auto już ciężko pali a jak zapali to podkopci a silnik się Trzesie i nie chodzi na wszystkie cylindry a błędy i tak wychodzą te same z inpy. Najgorsze,że u nas w Koszalinie ciężko znalezc kogoś ogarniętego. Ale za to wymieniaczy jest wielu. Dlatego sam się za to biorę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teoretycznie jak czujnik jakoś tam działa to błędu nie będzie. Klasyczny przykład z czujnikiem wałka rozrządu - ciepły silnik nie odpala, wystarczy schłodzić czujnik. Oczywiście nie upieram się co do tych czujników, tym bardziej, że nigdzie nie wyczytałem jeszcze, żeby ktoś miał z tym problem. Czujnik wałka, owszem, ale jak odpali to może chodzić i bez niego.


Może problem z rozrządem ?

Opublikowano
Na ciepłym pali na dotyk i tak samo chodzi. Auto ma udokumentowane 264 tyś- babka woziła dzieciaki do szkoły a auto miała od 16 lat. Osobiście przywiozłem z Austrii w 2020. Wątpię, żeby łańcuch już miał dość.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba, że przeskoczył choć nie wiem czy to możliwe w tym silniku. Przy takim przebiegu powinno być około 5000 motogodzin.


Może być jeszcze jakiś problem z paliwem, np. zapowietrza się układ, ale wtedy będzie gdzieś wyciek.

Opublikowano
Dzięki za pomoc. Na pewno się odwdzięczę jak znajdę i usunę usterkę. Jutro jeszcze raz na zimnym pomierze rezystencje cewek. Jak nie znajdę przyczyny to będę szukać jakiegoś.znawce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przydałby się komplet wrysków na podmiankę do testów.
Opublikowano

Racja. ale czy to nie dziwne ,że po wymianie na zregenerowany który dopiero co założyłem na 5 cylinder i tak wyświetla błąd? Z tym ,że teraz doszedł 4 i 6 cylinder. Wcześniej wywaliłem zregenerowany , który zakładałem w lipcu na 1 cylindrze. Ponieważ błąd wyskakiwał najczęściej na tym 1 . Po wymianie na inny nie ma tego błędu już. Ale tak jak pisałem są na 5,6 czasem 4. I koło się zamyka. Możliwe żeby tyle cewek padło?! Dodatkowo po wymienia z 5 cylindra na inne wtryski ciągle był błąd na 5.



Powtarzam się. Sorka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mało prawdopodobne, żeby tyle cewek padło, ale ten gość z elektrody pisał o trzech.
Opublikowano
Witam ponownie. Udało się uporać z problemem. Wyciągnąłem DDE. Kupiłem drugi, dałem do klonowania i odrazu do zmodowania. Auto z rana chodzi bez problemu, odpala i nie gaśnie przy -5. Chodzi bardzo płynnie, odrazu zrobione zostało na Stage 1. Mocy nie brakuje. Reasoumując - uszkodzony DDE. DZIĘKUJĘ wszystkim za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.