Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z ciekawości zapytam.

E53 mają aluminiową płytę pod silnikiem, w płycie są otwory (dojście do filtra i spustu oleju) które fabrycznie były zaślepione takimi dekielkami. U mnie te dekielki gdzieś odleciały jeszcze pewnie u poprzedniego właściciela.

Ciekawi mnie kwestia takiego wygłuszenia, coś jakby plastikowa wytłaczanka - widać ją na niektórych zdjęciach płyt, które sprzedają na szrotach. Z reguły jest to już mocno sfatygowane.


Jakie przeznaczenie miał ten plastik? Wygłuszenie, ocieplenie, „łapacz” skapującego oleju :-)? Czy we wszystkich silnikach był montowany czy np. tylko w dieslach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to bardziej taka gąbka niż plastik. Przecież X5 nie ma prawa mieć wycieków :mrgreen: Myślę, że to wygłuszenie żeby trochę ciszej było słychać klekot. Pierwszy miękko chodzący diesel od BMW to dopiero m57n2 35d
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.