Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W końcu się doczekałem :)

Poniżej kilka fotek.


Dla ciekawych jeśli chodzi o czas oczekiwania - poszczególne etapy zamówienia:

 

01.08.2021 -- zamówienie z deklarowanym terminem 15.12
22.11.2021 - info że produkcja 1/2022
09.12.2021 - status 150
03.01.2022 - data produkcji wg VIN / dowodu rej
14.01.2022 - info od dealera że auto jest w salonie
+ tydzień - papierologia
+ tydzień - z powodu pomyłki w papierach
02.02.2022 - odbiór

 

Z wyposażenia które raczej rzadko widziałem do tej pory na forum:

- srebrne ramki wokół szyb

- czarne lusterka

- podsufitka antracyt

- felgi 18" 781 ( ukradłem pomysł od kolegi tymek34 )

- dostęp komfortowy z Digital Key i otwieraniem bagażnika nogą

- zegary standard 6C1 :mrgreen:


Wyposażenie po VIN:

 

Prod. Date	2022-01-03
Type			318I A
Series		G20 (3 Series)
Engine		B48C
Transmission	Automatic
Colour		Alpinweiss 3
Upholstery	Cloth sensatec / black
S7LD			Modell Sport Line

Comfort And Interior Equipment
S420		Sun Protection Glazing
S428		Warning Triangle And First Aid Kit
S430		Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431		Interior Mirror With Automatic-Dip
S465		Through-Loading System
S481		Sports Seat
S488		Lumbar Support, Driver And Passenger
S48Z		DEL.FR.PASS.LUMBAR SUPP./FR.PASS.BWA.
S493		Storage Compartment Package
S494		Seat Heating Driver/Passenger
S4KL		nterior Trim Finisher Alum.Mesh Effect
S4NE		Blow-By Heater
S4UR		Ambient Interior Light

Multimedia
S654		DAB Tuner
S676		HiFi Speaker System
S6AE		Teleservices
S6AF		Statutory Emergency Call
S6AK		Connected Drive Services
S6C1		Digital
S6NS		Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone
S6P1		ENTF. SPEZ. WIFI-/BLUETOOTH-FUNK.

Driver Assistance And Lightning
S534		Automatic Air Conditioning
S544		Cruise Control With Brake Function
S548		Kilometre Speedo
S5A1		LED Fog Lights
S5A4		LED Headlight With Extended Scopes
S5AQ	Active Guard Plus
S5DA		Passenger Airbag Deactivation
S5DC		Rear-Seat Headrests, Folding
S5DM	Parking Assistance System

Wheels And Drive
S205		Automatic Transmission
S230		Extra Package, EU-Speciifc
S255		Sports Leather Steering Wheel
S2PA		Locking Wheel Bolt
S2VB		Tyre Pressure Display
S2VC		Tyre Repair Set

Environment And Safety
S302		Alarm System
S320		Deleted, Model Lettering
S322		Comfort Access
S3BE		Mirror Caps Black
S3KA		Acoustic Comfort Glazing
S3MB	Indiv. Ext. Line, Burnished Aluminium
S8A1		Language Version, Polish
S8AT		On-Board Literature, Polish
S8KA		Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km
S8R9		Refrigerant R1234yf
S8TF		Active Pedestrian Protection
S8WE	STEUERUNG DSC
S8WG	STEUERUNG NFC

Individual Equipment
S775		Headlining Anthracite

Other Equipment
S1CB		CO2 Equipment
S1DF		Exhaust Emission Standards EU6 Rde II
S1YD		18" LA Wheel Multi Spoke 781
S9QX		Preparation Driver Assistance
SA090		90 Ah AGM Battery

 

IMG-6456.jpg

IMG-6451.jpg

IMG-6459.jpg

IMG-6453.jpg

IMG-6454.jpg

IMG-6455.jpg

B-OTO-DRAMAT-XD.jpg

IMG-6458.jpg

Opublikowano
Bardzo fajny config, gratulacje :)

Nie korcił shadowline?

 

Shadowline jest tylko w mpakiecie


A jak te zegary na żywo? Niestety też będę takie miał….

Opublikowano

Dobrze widzę, że brakuje schowka pod panelem świateł? Kiedyś to była chyba część "S493 Storage Compartment Package"


Masz możliwość regulacji nachylenia siedziska (kołyska)? Jest przycisk do wyłączenia auto start-stop?

Opublikowano
Bardzo fajny config, gratulacje :)

Nie korcił shadowline?

 

Dzięki :)

Nie, nie chciałem ( z resztą sie nie da ? )

 

Bardzo fajny config, gratulacje :)

Nie korcił shadowline?

 

Shadowline jest tylko w mpakiecie


A jak te zegary na żywo? Niestety też będę takie miał….

 

Zegary powiem szczerze - nie pasują mi za bardzo do wnętrza.

Z kilku względów:

po 1 ogólny "krój"

po 2 ramki w dziwnym kształcie

po 3 czcionka cyfr

po 4 po zmroku zegary nie zmieniają kolory na pomarańcz tak jak reszta wskaźników ( niestety )


Ale dopłacanie do Live Cockpit Pro ponad 10k zł uważam za przegięcie.

 

Dobrze widzę, że brakuje schowka pod panelem świateł? Kiedyś to była chyba część "S493 Storage Compartment Package"


Masz możliwość regulacji nachylenia siedziska (kołyska)? Jest przycisk do wyłączenia auto start-stop?

 

Tak, nie ma tam schowka :)

Kołyski nie ma albo jeszcze do tego nie doszedłem - wydaje mi się że ustawieni są standardowe ( + lędźwie kierowcy )

Jest przycisk do wyłączenia start-stop

Opublikowano

Kołyski nie ma albo jeszcze do tego nie doszedłem - wydaje mi się że ustawieni są standardowe ( + lędźwie kierowcy )

Powinna być wajcha po lewej stronie, z przodu fotela. Ale wygląda na to, że BMW też to obcięło, podobnie jak ten schowek... co mnie smuci, bo też czekam na 318i sportline w takim samym kolorze :) trochę to słabe, że BMW po cichu usuwa elementy wyposażenia.

Opublikowano

Gratuluje autka. Świetnie wygląda, ja też dobrałem pakiet chromowych listw przy oknach ale do białego rzadko się spotyka.

Nad tą felgą również się zastanawiałem, wygląda bardzo dobrze.

Jeśli chodzi o kołyskę to std jej już nie ma, tak samo jak schowka pod włącznikiem świateł.

Jak wrażenia z silnika, bo ja na razie pozytywne zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Szerokości życzę

Opublikowano

Z ciekawości zapytam, orientujecie się co dokładnie BMW obcięło w ostatnim czasie względem samochodów produkowanych jeszcze w 2020? Do tej pory na podstawie informacji z forum zauważyłem poniższe:


- brak schowka przy kierownicy,

- brak kołyski,

- brak regulacji boczków w podstawowych fotelach sportowych i brak lędźwi po stronie pasażera (tutaj przynajmniej na podstawie konfiguratora można się zorientować),

- brak funkcji dotyku na kontrolerze,

- brak funkcji cofania do 50m w przypadku kamery cofania.


Sam czekam na G21 w sportline dlatego jeżeli wiecie o czymś jeszcze to prośba o podzielenie się taką informacją.


A co do samego auta w temacie - mnie się mega podoba. Miałem chwilę, że żałowałem nie dopłacenia do jakiegoś lakieru metalicznego ale po zobaczeniu tych zdjęć nie żałuję ani trochę, że wybrałem biel alpejską :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Gratuluję :cool2:

Numer ze schowkiem jest wręcz żałosny ze strony producenta, brak mi słów.

Opublikowano

Powinna być wajcha po lewej stronie, z przodu fotela. Ale wygląda na to, że BMW też to obcięło, podobnie jak ten schowek... co mnie smuci, bo też czekam na 318i sportline w takim samym kolorze :) trochę to słabe, że BMW po cichu usuwa elementy wyposażenia.

 

Sprawdziłem dziś - nie ma wajchy więć nie ma kołyski.

 

Gratuluje autka. Świetnie wygląda, ja też dobrałem pakiet chromowych listw przy oknach ale do białego rzadko się spotyka.

Nad tą felgą również się zastanawiałem, wygląda bardzo dobrze.

Jeśli chodzi o kołyskę to std jej już nie ma, tak samo jak schowka pod włącznikiem świateł.

Jak wrażenia z silnika, bo ja na razie pozytywne zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Szerokości życzę

 

Felga jest piękna, nadaje takiego "limuzynowego" looku, z resztą taki był zamysł

Jeśli chodzi o silnik to przejechałem ledwo ponad 100 km więć za wiele się nie wypowiem ( obiektywnie ).

Na ten moment dla mnie dynamika jest wystarczająca ( pewnie za jakis czas się to zmieni ).

Spalaniem jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - 7-8 litrów

 

Z ciekawości zapytam, orientujecie się co dokładnie BMW obcięło w ostatnim czasie względem samochodów produkowanych jeszcze w 2020? Do tej pory na podstawie informacji z forum zauważyłem poniższe:


- brak schowka przy kierownicy

- brak kołyski

- brak regulacji boczków w podstawowych fotelach sportowych i brak lędźwi po stronie pasażera (tutaj przynajmniej na podstawie konfiguratora można się zorientować),

- brak funkcji dotyku na kontrolerze,

- brak funkcji cofania do 50m w przypadku kamery cofania.


Sam czekam na G21 w sportline dlatego jeżeli wiecie o czymś jeszcze to prośba o podzielenie się taką informacją.


A co do samego auta w temacie - mnie się mega podoba. Miałem chwilę, że żałowałem nie dopłacenia do jakiegoś lakieru metalicznego ale po zobaczeniu tych zdjęć nie żałuję ani trochę, że wybrałem biel alpejską :D


brak funkcji cofania do 50m w przypadku kamery cofania --> nie wiem czy mowimy o tym samym ale wczoraj korzystalem z wyjezdzania za pomocą asystenta

Kolor jest świetny - niby to baza bez dopłaty ale wg mnie G20 wygląda pięknie w bieli, dravit grey i sunset orange ( nad tym się moooooocno zastanawiałem )

 

Gratuluję :cool2:

Numer ze schowkiem jest wręcz żałosny ze strony producenta, brak mi słów.

 

Pytanie czy zrobił to "na złość" czy z innych powodów.

  • Moderatorzy
Opublikowano


brak funkcji cofania do 50m w przypadku kamery cofania --> nie wiem czy mowimy o tym samym ale wczoraj korzystalem z wyjezdzania za pomocą asystenta

Kolor jest świetny - niby to baza bez dopłaty ale wg mnie G20 wygląda pięknie w bieli, dravit grey i sunset orange ( nad tym się moooooocno zastanawiałem )

Samochód zapamiętywał ostatnie 50 metrów do momentu wyłączenia. Np wjechałeś w ciasną uliczkę przodem, naciskałeś jeden przycisk, nie dotykasz kierownicy a on cofa identycznie jak wjechałeś, to była mega sprawa i brakuje mi jej w g01.


 


Pytanie czy zrobił to "na złość" czy z innych powodów.

 

Z powodów takich żeby ktoś z zarządu za zaoszczędzone 5euro * XXXXXX wyprodukowanych sztuk mógł sobie kupić jeszcze większy jacht :cool2:

Opublikowano
Z ciekawości zapytam, orientujecie się co dokładnie BMW obcięło w ostatnim czasie względem samochodów produkowanych jeszcze w 2020? Do tej pory na podstawie informacji z forum zauważyłem poniższe:


- brak schowka przy kierownicy,

- brak kołyski,

- brak regulacji boczków w podstawowych fotelach sportowych i brak lędźwi po stronie pasażera (tutaj przynajmniej na podstawie konfiguratora można się zorientować),

- brak funkcji dotyku na kontrolerze,

- brak funkcji cofania do 50m w przypadku kamery cofania.


Sam czekam na G21 w sportline dlatego jeżeli wiecie o czymś jeszcze to prośba o podzielenie się taką informacją.


A co do samego auta w temacie - mnie się mega podoba. Miałem chwilę, że żałowałem nie dopłacenia do jakiegoś lakieru metalicznego ale po zobaczeniu tych zdjęć nie żałuję ani trochę, że wybrałem biel alpejską :D

 

dla mnie lipa straszna, że nie ma pośredniej (tańszej navi) i carplaya....

te liczniki wyglądają słabo, a jedyna alternatywa to professional za 10 tys, który w każdej innej serii nawet 1 jest w standardzie....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W końcu się doczekałem :)

Gratulacje nowego auta!


IMG-6459.jpg

To naprawde nie wyglada dobrze - przeciez zwykle 2 okregi bylyby proste, klasyczne i estetyczne.

To wyglada jak sabotaz, celowe obrzydzanie zeby wydac pieniadze na lepsze liczniki :roll:


Robili juz wczesniej i byly naprawde ladne:


attachment.php?attachmentid=1568659&stc=1&d=1486468231


9d2ab0847b6cd29532549ce17c4d.jpeg

.

Opublikowano

Dzieki!


Te środkowe sa piekne - czysta klasyka.

Nie wiem kto wymyślił taki paździerz ale niestety budżet nie puszczał na dodatkowe 10-12k :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo dobrze się prezentuje wersja biało-srebrna, ja wybrałem oklepany biało-czarny, ale zawsze taki chciałem mieć, więc przeboleje, iż oklepany :mrgreen:


Zegary nie powalają, ale po przyzwyczajeniu nie są tak dramatyczne, szkoda, że nie zmieniają koloru na pomarańczowy, w 1er się zmieniały i bardzo to fajnie wyglądało, tak klasycznie.

Dobrze, że dobrałeś rozszerzone ledy, podstawa nie zachwyca, do tego nie skręca no i wygląda mocno podstawowo.


Moja wersje również budżetowa, stąd podobnie uznałem, że dopłacanie do rozszerzonych zegarów nie ma sensu, brakuje mi AA, no ale tego braku nie wyceniam na +10k zł :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Jakby się ktoś zastanawiał ile kosztuje wymiana oleju + filtra w ASO:


Filtr --> 125 zł

Olej 5,25 L 0W30 LL04 --> 565 zł

Robocizna --> 114 zł


Łącznie 804 zł brutto :mrgreen:

Opublikowano
Jakby się ktoś zastanawiał ile kosztuje wymiana oleju + filtra w ASO:


Filtr --> 125 zł

Olej 5,25 L 0W30 LL04 --> 565 zł

Robocizna --> 114 zł


Łącznie 804 zł brutto :mrgreen:

 

Już jesteś po I wymianie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby się ktoś zastanawiał ile kosztuje wymiana oleju + filtra w ASO:


Filtr --> 125 zł

Olej 5,25 L 0W30 LL04 --> 565 zł

Robocizna --> 114 zł


Łącznie 804 zł brutto :mrgreen:

 

Tak jak już gdzieś pisałem, w Krakowie przez telefon dostałem informację o 1200.

800 jest ok ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Jakby się ktoś zastanawiał ile kosztuje wymiana oleju + filtra w ASO:


Filtr --> 125 zł

Olej 5,25 L 0W30 LL04 --> 565 zł

Robocizna --> 114 zł


Łącznie 804 zł brutto :mrgreen:

 

Już jesteś po I wymianie?

 

Nie, pytałem sie wstępnie bo chce zmienić po 2000 km

 

Jakby się ktoś zastanawiał ile kosztuje wymiana oleju + filtra w ASO:


Filtr --> 125 zł

Olej 5,25 L 0W30 LL04 --> 565 zł

Robocizna --> 114 zł


Łącznie 804 zł brutto :mrgreen:

 

Tak jak już gdzieś pisałem, w Krakowie przez telefon dostałem informację o 1200.

800 jest ok ;)

 

To jest cena z Krakowa ;-)

A zrobią mi za 400-450 w warsztacie ktory sie zajmuje tylko BMW na częściach OE

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Centrum BMW, mpunkt czy PiM?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tą wymianą po 1000 czy 2000 to wg mnie jest mit...i nie ma takiej potrzeby

 

No jestem odmiennego zdania.

To trochę jak mit z chłodzeniem turbo :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.