Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymienialem ostatnio zarowki w zegarach i zrobilem pare fotek:

 

 

Takie zarowki nalezy kupic:

http://img235.imageshack.us/img235/2185/9kz9.jpg

 

 

 

 

Żeby wszystko szło szybko i sprawnie lepiej obniżyć kierownice na sam doł oraz wyciągnać jak najmocniej. Nie bedziemy jej odkręcać.

Najlepiej wyciagnac kluczyk ze stacyjki.

 

Najpierw zdejmujemy te drewniane oslonki (albo aluminiowe), bardzo ostrożnie żeby nie połamać. Jak juz bedziecie zakladac je spowrotem to zapodajcie troche WD40 w te dziurki, nastepnym razem odejdzie bez zaciskania zębów ;)

http://img235.imageshack.us/img235/3277/1gw2.jpg

 

 

Teraz odkrecamy 4 srubki (2 po lewej, 2 po prawej)

http://img235.imageshack.us/img235/4561/2nq6.jpg

 

http://img235.imageshack.us/img235/7901/3zj7.jpg

 

 

Nastepnie 3 srubki u góry (u mnie były imbusy, u niektorych torxy)

http://img235.imageshack.us/img235/9346/4hb0.jpg

 

 

Wysuwamy całą plastikową czarną ramkę od zegarów (powoli, jest podlaczona kablami) i odpinamy sobie przelaczniki

http://img235.imageshack.us/img235/321/5bm1.jpg

 

 

Teraz juz zegary siedzą luźno można je wyciągnąć

http://img235.imageshack.us/img235/2041/6xs2.jpg

 

 

 

Odpinamy 3 wtyczki z tyłu zegarów (biała, niebieska, czarna) i zegary juz mozemy sobie wyjąć

http://img235.imageshack.us/img235/7208/7xx2.jpg

 

 

Ponizej zaznaczylem zarowki na ktorych nam zalezy, zeby je wyjac, trzeba przekrecic je srubokretem o 90 stopni i wyciagnac.

http://img235.imageshack.us/img235/2710/8kd9.jpg

 

Te zarowki odpowiadaja za podswietlenie kontrolek OIL SERVICE, komputera na dole ktory podaje komunikaty i pokazuje godzine, oraz do przebiegu i termometru. Nie wymienialem jeszcze lampek ktore podswietlaja wskazowki i tarcze.

 

Teraz wystarczy to zlozyc spowrotem (czytajac np. ta instrukcje od tylu) i cieszyc sie pelnym oswietleniem :)

 

pozdrawiam i powodzenia.

 

http://img235.imageshack.us/img235/2948/10wo6.jpg

 

na zdjeciu te wyswietlacze wygladaja jak by byly różowe :/

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano
Pięknie to zrobiłeś orkwisz :D tez mam e-39 i wlasnie przymierzam sie do wymiany zarówek podswietlajacych i od razu musze cos pomyslec o wyswietlaczu pod zegarami bo nie wszystkie pixele mi wyswietla :( nie wiesz czasami czy da sie tam cos zrobic i jak?na forum znalazlem opisy ale nie do e-39 :) jeszcze raz dzieki za zdjecia, duzo mi pomoga :D
Opublikowano
Pięknie to zrobiłeś orkwisz :D tez mam e-39 i wlasnie przymierzam sie do wymiany zarówek podswietlajacych i od razu musze cos pomyslec o wyswietlaczu pod zegarami bo nie wszystkie pixele mi wyswietla :( nie wiesz czasami czy da sie tam cos zrobic i jak?na forum znalazlem opisy ale nie do e-39 :) jeszcze raz dzieki za zdjecia, duzo mi pomoga :D

 

 

 

poczytaj http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=270881#270881

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
mam takie pytanko czy przy odpinaniu zegarów bądź ponownym je przyłączaniu konieczne jest ściągnięcie klemy z akumulatora czy też można wyjmować zegray z normalnie podłączonym akumulatorem?

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano

Ja nie odpinalem. Z zerowało się srednie spalanie, zegarki, oraz przebieg dzienny. Tylko nie przekrec stacyjki przy wyjetych zegarach, albo nie odlaczaj zegarow przy wlaczonej stacyjce. Ja tak raz zrobilem przez nieuwagę! nagle zaczal chodzi wentylator (b.glosno) cos piszcześ, trąbić, byly gongi oraz wlaczone ksenony. Mam nadzieje ze nic sie nie popsulo, ale jak narazie wszystko jest OK.

 

p.s. jak odepniesz akumulator na dluzsza chwile to i tak wszystko Ci sie pokasuje, a poza tym to chyba niezdrowe dla kompa, bo potem musi sie zaprogramowac czy cos. Chyba ze sie myle to niech ktos mnie poprawi

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

  • 4 miesiące temu...
  • 3 lata później...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja nie odpinalem. Z zerowało się srednie spalanie, zegarki, oraz przebieg dzienny. Tylko nie przekrec stacyjki przy wyjetych zegarach, albo nie odlaczaj zegarow przy wlaczonej stacyjce. Ja tak raz zrobilem przez nieuwagę! nagle zaczal chodzi wentylator (b.glosno) cos piszcześ, trąbić, byly gongi oraz wlaczone ksenony. Mam nadzieje ze nic sie nie popsulo, ale jak narazie wszystko jest OK.

 

p.s. jak odepniesz akumulator na dluzsza chwile to i tak wszystko Ci sie pokasuje, a poza tym to chyba niezdrowe dla kompa, bo potem musi sie zaprogramowac czy cos. Chyba ze sie myle to niech ktos mnie poprawi

ksenony Ci sie zapalily bo napewno odlaczyles wtyczke od swiatel, to jest automtyczne w BMW ze jak odlaczysz wtyczke swiatewl od zegarow to sie zapalaja swiatla awaryjnie same.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.